Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Lijkt me nou helemaal niks, deze film. Een beetje in de trend van Love & other drugs. Alleen maar sex om de sex. Een "kijk-ons-preutse-Amerikanen-nou-eens-veel-sex-en-bloot-laten-zien"-film.
Gisteren gezien tijdens de Ladies Night. Natalie Portman kan niet alleen een depressieve ballerina spelen (Black Swan), maar ze heeft warempel komische timing! Ashton Kutcher speelt de rol die hij altijd heeft, lieve jongen met een rauw randje.
Qua verhaal lijkt het inderdaad op Love and Other Drugs, maar No Strings Attached heeft veel meer richting en gaat niet alleen om de seks. Het gaat puur en alleen om hun relatie en het is bij vlagen nog romantisch ook, zonder afgezaagd te zijn.
Is het zo erg als Nicole Kidman hem wint, zij leverde in mij ogen een veel realistische acteerprestatie dan een ballerina. Zij wist iets uit te spelen dat te vaak gebeurt in de echte wereld. Zo ook voor Jennifer Lawrence,Annette Benning en zelfs Michelle Williams. Natalie Portman is de enige die een non-realistische optreden geeft. En kijkt de Oscars daarover heen, dan zijn gewoon blind.
Overigens heeft Portman nog genoeg jaren de kans om die Oscar te krijgen, Benning niet meer. Ik denk niet dat zij namelijk op de Betty White tour gaat.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Ik heb alle acteerprestaties gezien en ik vond die van Nicole Kidman de minste. Het kan komen doordat haar 'plastische chirurgie' gezicht me niet aanstaat, maar ze heeft steeds dezelfde uitdrukking op haar gezicht. Natalie Portman transformeert (letterlijk en figuurlijk) van een schuchter meisje in een verleidelijke vrouw. Dat vind ik veel knapper.
Voor Annette Bening zou het wel een mooie bekroning van haar carrière zijn. Ze gaat inderdaad wat minder lang mee.
Omdat hun uiterlijk verandert betekent dat meteen of ze minder worden in acteren. Dat slaat nergens op. Ik ga Kidman niet oordelen op haar voorhoofd, maar op de prestatie die ze leverden. Ik had liever een film gezien waarin Jennifer Lawerence de Zwarte Zwaan afschiet, dat moeder Nicole Kidman zich daarvoor schuldig voelt en op latere leeftijd in een lesbische relatie gaat vormen waarna ze teleurstellend terugkijkt in haar jaren als een jongen Michelle Williams !
Dat is je film !
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
If you try to fail, and succeed, which have you done?