Ik sluit me hierbij aan, een vermakelijke luchtige serie, de hoofdpersonage alleen al is een lust voor het oog![]()
Ik sluit me hierbij aan, een vermakelijke luchtige serie, de hoofdpersonage alleen al is een lust voor het oog![]()
Wordt Necessary Roughness niet meer uitgezonden??
Snap er niks van!!
Tijdens de marathonuitzending van seizoen één stond - tot mijn grote vreugde - in de lijst met uitzendtijden rechts op de pagina dat de volgende reeks vanaf morgen, zaterdag 19 mei, elke zaterdagmiddag tussen +/- 13:00 en 14:00 zou worden uitgezonden. Ik heb dit expres direct in mijn agenda genoteerd om niets te missen. Maar tot mijn verbazing en ergernis is alles nu ineens weer leeg en is er niets meer te vinden over de nieuwe reeks. Hoe kan dit? Wat gebeurt er nu met seizoen twee?
Laatst gewijzigd door Quentin; 18 May 2012 om 15:26
Okay, bedankt voor de info!
NB: hopelijk wordt dat ook aangekondigd met voldoende promo's. Dat vind ik persoonlijk toch de beste manier om de aandacht te vestigen op nieuwe series en films. Die promo's voor of na een film zie je meestal wel, terwijl je niet elke dag tijd hebt om de online programmagids door te lezen... ;-)
Wordt seizoen 1 ook nog een keer herhaald?
Laatst stonden ze bij on demand en ineens is het hele seizoen weg...
Ik was net bij aflevering 3 gebleven.....
Zouden jullie a.u.b. seizoen nog even op on demand kunnen zetten, dit seizoen is er veel te snel afgehaald, er zijn veel mensen die de series nog niet allemaal gezien hebben.
Straks seizoen 2, dan missen we een stuk in he verhaal.
Verder, veel succes met deze leuke series!!!!