Ik had eerst het idee dat het weer een variant op The Omen was, maar dat bleek dit niet te zijn.
Origineel einde.
Ik had eerst het idee dat het weer een variant op The Omen was, maar dat bleek dit niet te zijn.
Origineel einde.
De spanning in de film is goed opgebouwd, al blijft het vrij onwaarschijnlijk dat niemand checkt of de moeder misschien gelijk kan hebben. Het acteerwerk is bijzonder goed verzorgd en draagt bij aan de spanning. De laatste 10 minuten waren het enige minpuntje, omdat dit weer zeer clichématig was.
Goede film. Goed gekozen cast vooral de hoofdrolspeelster zeer sterk. Het einde vond ik ook zeer verrassend. Dus naar mijn idee eens niet een cliche film zoals ze de laatste jaren gemaakt zijn met geesten en mysteries. Een aanrader!!
Goeie film, onverwacht eind, maar een beetje over the top. Een nagelbijtertje.
Heb mij wel vermaakt met deze film die een beetje taai en langzaam op gang komt. Op het eind wordt het dan bijna iets te overdreven maar al met al is de film wel weg te happen.
deze film is super!kijk hem 3 keer per maand ofzo en nog steeds is het een goeie en leuke film, alleen is t verassings effect weg maar dat boeit me niet zoveel...haha
Een redelijke thriller/horror film...
Wel spannend verhaal...
Prima acteerwerk...
Wel gemene weesmeisje Esther...
Wat een psycholoog...
Horror is mijn smaak niet...
Mooi HD kwaliteit...
Geen moeite waard...
goede film, 1 nadeel: de "orphan" had wat schattiger gemogen om het nog vreemde te laten lijken. Een heel appart einde, en mooie SF, compliment! redelijke aanraden, voor een filmkenner.
goede spannende film. goed doordachte eindscene. goed script. mooie kwaliteit en mooi camerawerk. echt een aanrader. 7/10