De afleveringen van Once Upon a Time worden binnen een week meerdere keren herhaald en staan na de eerste uitzending op Film1 On Demand onder series. Nu kun je m echt niet missen! Vanavond om 22:30 uur aflevering 2.
Iets later ingestapt, maar deel 1 was erg leuk om te kijken. Als dit niveau kan worden voortgezet dan heeft Film1 zeker een goede serie te pakken.
We hebben net gekeken op ondemand, maar zien het eerste deel er niet bij staan.
Worden de delen nog eens uitgezonden?
Komt aflevering 3 nog on demand? Op dit moment kan ik via Ziggo alleen deel 2 zien.
En kunnen we ook hele seizoenen van de series terug kijken, ik zou ook graag willen beginnen met Revenge maar is ook niet mogelijk on demand.
Kijk ook onder het volgende topic: http://www.film1.nl/forum/film1-feed...tml#post313326
Er zijn dus restricties mbt de series. Ik heb de ontbrekende delen 1 via PC gekeken... via torrent/usenet is het nog wel ergens te vinden. Zeker bij Revenge is het wel handig om deel 1 mee te nemen....
Deel 3 zou deze week geplaatst worden...
Dank voor de link en de reactie. Ik zal zelf dan even op zoek gaan naar de pilot en zal even wachten op de derde aflevering van once upon....
Een geweldige serie en naar mijn smaak staat het in mijn top 5 leukste tv-series .
Ik hou ervan! Zulke series mogen ze van mij vaker uitzenden!
Ik heb alleen deel Prince of Gold gemist. Waar kan ik die nu nog zien?