On Her Majesty's Secret Service (1969) De enige James Bondfilm met George Lazenby als geheim agent 007, die de dochter van topcrimineel beschermt om informatie te krijgen over Ernst Blofeld

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (35 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
    Runner
    6 van de 10 sterren

Standaard

Dit vind ik toch een van de mindere Bondfilms en nodigt mij niet uit deze meerdere keren te bekijken. Echt een jongensboekverhaal, en Bond komt er altijd goed vanaf zonder een schrammetje op te lopen. Ook voorspelbaar is het verhaal en daardoor niet erg interessant. Voldoende gekwalificeerd, maar dit is op het nippertje. Dit komt alleen door het acteerwerk van George Lazenby.

Regisseur
    4 van de 10 sterren

Standaard

Een wat mindere James Bond, maar volgens mij wel gezegend met een erg mooi titelnummer.

We have all the time in the world van Louiw Armstrong, is en blijft geweldig en onvergetelijk. De film zelf zou eigenlijk vernietigd moeten worden.

Crew
    6 van de 10 sterren

Standaard

ik vind het een slechte acteur

Figurant
    6 van de 10 sterren

Standaard

Eén van de mindere James Bond-films, maar toch wel leuk en met goede actiescènes, genoeg humor en spanning voor 3 sterren.

Runner
    10 van de 10 sterren

Standaard

als je een fan bent van James Bond films dan is OHMSS niet alleen een aanrader maar een must see! Ben niet eens met andere reacties die mij vooraf zijn gegaan want deze is een van de beste verfilmings van een van de originele Bond boeken met veel briljante aktie scenes voor een film dat in 1969 was gemaakt! ok, dus George Lazenby was niet de beste Bond (Sean Connery blijft eerste en beste) maar so what? - Een Bond rol zal toch nooit een oscar opleveren.
    OHMSS is een top Bond film, met misschien een van de betere muziek soundtracks dat John Barry ooit heeft geschreven. wat wil je nog meer?

Regisseur jerry's schermafbeelding
    2 van de 10 sterren

Standaard

de slechtse bond film aller tijden. alleen al door george lazenby. bah. nu maar hopen dat de nieuwe ( blonde ) bond het tij kan keren. na roger moore was het droevig.

Regisseur Lt.Lemmens's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Ik vond dit een hele goeie James Bond film, wel vind ik die George Lazenby een slechte vent, maar los daarvan de film heeft een goeie titel song en Telly Savalas als de bad-guy is ook superieur!!!

mr:movie
    Guest

Standaard

toch egt de verkeerde acteur
    thank god there was roger moore
    maar sean connery is the best
    daarna daniel graig

Producent
    3 van de 10 sterren

Standaard

dit is ook een slechtte bondfilm maar dit is wel een film waarin ze gaan trouwen maar jammer dat george lazenby de hoofdrol speelt

Producent Tarkus's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Hoewel George Lazenby het hier zeer goed doet is het voor hem bij deze ene keer gebleven om James Bond uit te beelden, wellicht vonden de makers hem niet genoeg charisma hebben.
    Verder vond ik het verhaal wel goed en deed de rest van de cast het ook prima.
    Prima Bond film dus die zeker niet misstaat in de ganse reeks.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Secret Window
    Door filmfocusmember46052 in forum S
    Reacties: 166
    Laatste bericht: 18 July 2011, 19:28

Regels voor berichten