Over the Hedge (2006) Animatiefilm over een groep dieren die na hun winterslaap ontdekt dat er een woonwijk is gebouwd in hun bos, met alle gevolgen van dien

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (394 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 30

Discussie: Over the Hedge

Administrator

Standaard Geef jouw reactie

Wat vind jij van deze film?

Runner

Standaard

dit lijkt me volgens al die trailers een hele super mega vet coole leuke film. sinds antz road to el dorado prins van egipte(van deze heb ik aleen nog de trailer van gezien.) en jozef dromenkoning(ook aleen de trailer van gezien.) en al die andere toppres als shrek. kan er echt helemaal niets mis gaan. ga ik zeker wel naartoe.

Figurant Man0n87's schermafbeelding

Standaard

Lijkt me een hele leuke film, moet elke x al erg hard lachen om de trailers in de bios enzo!

Figurant

Standaard Over the Hedge

super leuk!!!!!!

mp
    mp is offline
    Figurant

Cool ha

whahahaha

lijkt me echt super leuk

k ga em echt kijken als ie uit komt

Figurant

Talking Ik heb m al gezien!

Ik hem m al gezien, en hij is echt leuk. Films in nederland doen er echt tering lang over. (ik woon tijdelijk in Spanje) De meeste films komen hier al lekker eerder uit... Maar je moet m echt zien, ik heb echt enorm moeten lachen. Vooral de hond is cool, en het dr. Phil stukje... (wat de spanjaarden ook niet snapten, ik was de enige die r om moest lachen...)

Runner sarah-267's schermafbeelding

Smile

Hij LIjkt me egt super leuk en kan niet wachten tot die uit komt!!
    ** Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst geloofd en die je vandaag accepteert zoals je bent **

Figurant

Red face Mwa..

Net naar de sneak preview geweest van de Engelse versie (Orginele Versie). Deze film moet het vooral hebben van de humor. Dat is echt het enige toppunt eraan. De verhaallijn is te simpel voor woorden en de beelden zien er niet spetterend uit . Kinderen (en volwassenen) zullen zich hieraan niet veel storen, maar gewoon lekker lachen . Deze zeer lichte film zit je zo en tot aan het einde en ga je weer naar huis met een nietveranderde stemming. Veel plezier voor iedereen die er nog naartoe gaat!

Figurant T-Movies's schermafbeelding
    9 van de 10 sterren

Standaard

Hoewel ik toch eerst twijfelde of dit een goede film zou worden, is ook deze "dieren" film weer geslaagd. Dream Works was al eerder bekend met Shrek 1 & 2 en Madagascar en weet opnieuw alle gezinnen te verwennen. De dieren zijn leuk bij elkaar gezocht en aan humor is ook niet te kort.
    1 minpuntje is alleen dat Dream Works voornamelijk films maakt met simpele verhaallijnen. Een voorbeeld hiervan is Bijv. Madagascar. Maar dit wordt dankzij de goede humor ruimschoots weer goedgemaakt.

8+ Toppie!
    Attached Images Attached Images

Crew Turelio's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Gewoon lekkere humor!! heb echt een aantal keer dubbel gelegen van het lachen.
    All that is gold does not glitter; not all those that wander are lost.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten