Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
dit lijkt me volgens al die trailers een hele super mega vet coole leuke film. sinds antz road to el dorado prins van egipte(van deze heb ik aleen nog de trailer van gezien.) en jozef dromenkoning(ook aleen de trailer van gezien.) en al die andere toppres als shrek. kan er echt helemaal niets mis gaan. ga ik zeker wel naartoe.![]()
Lijkt me een hele leuke film, moet elke x al erg hard lachen om de trailers in de bios enzo!
super leuk!!!!!!![]()
whahahaha
lijkt me echt super leuk
![]()
k ga em echt kijken als ie uit komt
![]()
Ik hem m al gezien, en hij is echt leuk. Films in nederland doen er echt tering lang over. (ik woon tijdelijk in Spanje) De meeste films komen hier al lekker eerder uit... Maar je moet m echt zien, ik heb echt enorm moeten lachen. Vooral de hond is cool, en het dr. Phil stukje... (wat de spanjaarden ook niet snapten, ik was de enige die r om moest lachen...)
Hij LIjkt me egt super leuk en kan niet wachten tot die uit komt!!![]()
![]()
** Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst geloofd en die je vandaag accepteert zoals je bent **
Net naar de sneak preview geweest van de Engelse versie (Orginele Versie). Deze film moet het vooral hebben van de humor. Dat is echt het enige toppunt eraan. De verhaallijn is te simpel voor woordenen de beelden zien er niet spetterend uit
. Kinderen (en volwassenen) zullen zich hieraan niet veel storen, maar gewoon lekker lachen
. Deze zeer lichte film zit je zo en tot aan het einde en ga je weer naar huis met een nietveranderde stemming. Veel plezier voor iedereen die er nog naartoe gaat!
Hoewel ik toch eerst twijfelde of dit een goede film zou worden, is ook deze "dieren" film weer geslaagd. Dream Works was al eerder bekend met Shrek 1 & 2 en Madagascar en weet opnieuw alle gezinnen te verwennen. De dieren zijn leuk bij elkaar gezocht en aan humor is ook niet te kort.
1 minpuntje is alleen dat Dream Works voornamelijk films maakt met simpele verhaallijnen. Een voorbeeld hiervan is Bijv. Madagascar. Maar dit wordt dankzij de goede humor ruimschoots weer goedgemaakt.
8+ Toppie!
Gewoon lekkere humor!! heb echt een aantal keer dubbel gelegen van het lachen.
All that is gold does not glitter; not all those that wander are lost.