Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
wat een b film kijkt het zeg, echt iets voor een dvd release ofzo en dat is raar , want gale anne hurd is procudent? girl whats wrong with u!
thomas jane was beter, who the hell is deze gast?:S
ik heb alleen maar die hele ouwe gezien.
Deel 1 heb ik niet gezien omdatik hoorde dat het slecht waz maar deze trailer maakt het wel spannend duz ik ga ff eerst deel 1 kijken check ik deze wel.
Minder iz dat het in december uit komt in amerika en hier paz in maart.
Laatst gewijzigd door meuh; 02 October 2008 om 08:51
Goede film met een paar mooie hak, breek en smijt scenes. Niet voor tere zieltjes weggelegd.
fokking brute film, beste ode aan punisher tot nu toe! Scene's waarbij dat hoofd uit elkaar geslagen word, tafelpoot in een oogkas verdwijnt of die raket die op een freerunner wordt afgestuurd zijn meesterlijk en inventief! Ben benieuwd of er nog een andere Marvel of DC held deze shit gaat evenaren! Denk het niet dus! Schandalig dat deze film niet in de bios komt maar een aanfluiting als streetfighter; legend of chun li dan weer wel!
Een stukje beter als de vorige.
1. Ray Stevenson speelt een veel overtuigendere Punisher.
2. Meer actie en geweld.
Ik had hoge verwachtingen van deze film, maar helaas viel hij me nogal tegen.
Hij is maar half zo goed dan de eerste film, en vooral Ray Stevenson (bekend uit de serie 'Rome', waar hij het voortreffelijk doet), viel me tegen, was in de eerste film Thomas Jane nog een indrukwekkend en boeiend personage, dan is 'The Punisher' in deze prent slechts een karikatuur daarvan.
Ook het booswicht in deze film (een fantastische Travolta in de eerste film) is hier bijzonder mager en lijkt wel een 'Joker'-kloon, maar dan wel eentje die belachelijk overkomt.
De eerste film kreeg van me 5 sterren, deze de helf dus, en dat is dan vooral te danken aan enkele goede actiescènes en de soundtrack.
Maar naar mijn mening had er toch meer ingezeten... een derde deel met Thomas Jane terug aub ???
Een goede actie/thriller film...
Wel spannend verhaal...
Acteur Ray Stevenson speelt goed...
Maar andere acteurs speelt redelijk...
Want vermoorden speelt waardeloos,
die man eet mens op...
Mooi HD kwaliteit...
Mooi geluid (Dolby Digital)...