Piranha (2010) Horrorfilm waarin talloze levensgevaarlijke piranhavissen uit hun diepe slaap ontwaken om vervolgens een kuststadje te terroriseren

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (94 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 36

Discussie: Piranha 3D (2010)

Administrator

Standaard Piranha 3D (2010)

Wat vind jij van deze film?

Crew Rizotto's schermafbeelding

Standaard

Slechte special FX in de trailer, een vage B-cast....ik gok dat dit zomaar weer eens een 1000 in 1 dozijn hakken-en-zagen-horrorfilmpje zal zijn. We wachten het af!

Figurant rockerrol's schermafbeelding

Standaard

het lijkt wel of de makers van "deep blue sea" dit gemaakt hebben een school vissen dat naar een meisje zwemt en voor het aanzicht stijf stil drijft. Het lijkt als of dit gemaakt is van even schudden en klaar. Ik wil deze niet zien lijkt mij enorm tegenvallen.

Crew stijnD's schermafbeelding

Standaard

ik ben het met rizotto eens.
    Ik denk dat dit echt en slechte film gaat worden.

Figurant

Standaard

Lijkt me wel Awesome! Goed bedacht in die grot!
    Laatst gewijzigd door Akasha; 19 August 2010 om 14:10

Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijnD Bekijk bericht
    ik ben het met rizotto eens.
    Ik denk dat dit echt en slechte film gaat worden.
    Hard Core Horror vermaak, thats all. Ik denk niet dat deze film voor mee gaat dan dit status. De film bevat meer bloed dan Braindead of Saving Private Ryan.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Crew stijnD's schermafbeelding

Standaard

in usa toch wel positieve kritieken...

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Idd de film krijgt positieve kritiek omdat het een hele vermakelijke film is die heerlijk fout is..

8 van de 10 sterren

Standaard

Zojuist Veronica Magazine gekocht. Zowel Piranha 3D als Machete kregen 4 sterren. Dat moet toch wel iets betekenen.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

8 van de 10 sterren

Standaard

Piranha 3D - Bloed is nog nooit zo in ze voordeel geweest !

In 1978 maakten Joe Dante zijn goedkope versie van kleine piranha visjes die in grote groepen mensen kunnen doden in het water. Nou 32 jaar later komt horrormeester Alexander Aja met zijn visie op de visjes, alleen met een hele harde trap tegen de bloedbekers.

Het verhaal is simpel, een grote groep prehistorische piranha's blijken nog te leven en zijn op hun weg om een Spring Break feest te onderbreken om ze allemaal als rauw hapje op te eten. Een Sheriff en haar agenten komen achter een reeks van bizarre moorden die natuurlijk na de Piranha's wijze.

Nu ben ik heel eerlijk, het verhaal is niet belangerijk in Piranha 3D. Het gaat om de trip van bloed,lijken en entertainment qua horror. Nu met 3D is dat vaak niet echt gelukt, voorbeelden zijn de laatste Final Destination of My Bloody Valentine 3D. Maar Piranha 3D is de allereerste horrorfilm die werkt met 3D. Overal vliegen er vissen om je oren, bloed wordt alle kanten uitgespuugt, en de rit duurt maar 90 minuten.

Piranha 3D is met weinig woorden verder 1 van de betere horrorfilms van dit jaar, maar zeker de vermakelijkste. Ik geef Piranha 3D dus een 7.5 van de 10.

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten