Adam Sandler bewijst dat die kan acteren op een goede en leuke manier, zonder flauw te zijn. Emily Watson is altijd goed.
Dit is een leuke, orginele, verfrissende romantische komedie van de top regisseur Paul Thomas Anderson.
Adam Sandler bewijst dat die kan acteren op een goede en leuke manier, zonder flauw te zijn. Emily Watson is altijd goed.
Dit is een leuke, orginele, verfrissende romantische komedie van de top regisseur Paul Thomas Anderson.
Sublieme romkom van Anderson die anders is dan andere.
echt een film die ik graag heb gezien ,
men heeft een andere adam sandler gezien en men slaakt luide kreten
het ene moment dreigt hij uittebarsten
het andere moment ligt hij te wenen
adam sandler is in deze film groots
men vergeet bij haast ook niet Paul thomas anderson
dat is ook geen malse jongen !
Ontzettend leuke film van Adam Sandler, de eerst 5 minuten leken echt slecht ik dacht dit rotzooi zou worden maar de film herstelde zich snel top geacteerd en een mooi verhaal zorgen voor een grandioze film die geen kip mag missen.
Bij mij juist het omgekeerde ... dacht bij de eerste Vijf dit word vet, maar daan
PT Anderson is gewoonweg één van de beste regisseurs ooit. En dat bewijst hij nu nog eens met deze film. De enige film met Sandler die ik echt de moeite vond. Zeer gezellig, mooie humor, leuk verhaaltje, aardige drama en een mooi vleugje romantiek.
4.5/5
opvallende, ongewone romcom. Sandler speelt erg goed, en Watson geeft mooi tegenspel. Stilistisch sterk met kleugebruik van rood en blauw, lege stratenb en die eindeloze gangen... Vreemd maar prettig.