Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003) Piratenfilm met de onnavolgbare Johnny Depp als kapitein Jack Sparrow, die een legertje vervloekte piraten achter zich aan krijgt

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

9 van de 10 sterren (1559 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 3 van 119 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 1190
    Crew
    10 van de 10 sterren

Standaard

coole film ik kan niet w8en om hem te zien kben zo benieuwd hoe die is. De trailer alleen vond ik al super!!!!

Crew
    10 van de 10 sterren

Standaard

het zal wel een mooie film zijn anders staat die niet op 1 in de amerikaanse bios top 10. jammer dat die hier nog niet uit is want ik zou hem wel graag willen zien. Hij lijkt me echt wel leuk!!

Crew
    9 van de 10 sterren

Standaard

haha ik ga hem zeker te weten bekijken lekker griezelen! en wegdromen bij die lekkere orlando en johnny!

Figurant
    10 van de 10 sterren

Standaard

Ik heb de film vorige week gezien. In een woord geweldig! Alles is aanwezig; avontuur, spanning, heel veel humor en fantastische special effect. Iedereen moet deze film gaan zien. Ook als je niet van piratenfilms houdt. Johnny Depp zet een voortreffelijke rol neer.

Crew
    10 van de 10 sterren

Standaard

Echt cool man Blueeyes dat je de film al hebt gezien kben egt jarloers. Kwil hem ook zien!!!!!!! En hoe speelde Orlando Bloom? Ckur wel goed of niet??

Figurant
    8 van de 10 sterren

Standaard

Meestal vind ik die piraten films altijd vet minder, maar deze lijkt me echt heel goed. Ik bedoel... johnny Depp en Orlando Bloom... ik bedoel, zegt al genoeg toch?

Figurant Myrthe's schermafbeelding
    10 van de 10 sterren

Standaard

een geweldige film....beter kan niet
    Laatst gewijzigd door Myrthe; 04 October 2006 om 15:27

Figurant
    10 van de 10 sterren

Standaard

Ook Orlando Bloom speelt een geweldige rol. Na 10 minuten reeds de eerste vechtscene tussen Depp en Bloom. Deze scene is helemaal top. Wat wil je nog meer twee hele mooie mannen die om een vrouw vechten!!! De film heeft echt alles voor een top avond!!! Nogmaals alleemaal gaan kijken. Ben er benieuwd wat iedereen er van vindt en vooral jij Katinka!!

Figurant
    10 van de 10 sterren

Standaard

het is een fantastische film met geweldige vechtscenes en practige special effects deze moet je echt zien jongens en meisjes

Figurant
    10 van de 10 sterren

Standaard

blueeyes hoe kun je die film nou al gezien hebbe als tie pas 21 augustus in premiere gaat.
    Heb je hem van internet gehaalt?

Regels voor berichten