die wil ik zien!!!!!!!!
die wil ik zien!!!!!!!!
het lijkt me vreselijk om te zien dat zo'n jongetje de plaats in neemt van de enige echte Pluk: het jongetje uit het boek.
want die Pluk kan niet tot leven worden gebracht, van Pluk is er maar 1!!
Ja, en dit vind ik nou eigenlijk jammer. Het boek hoort 100% in zijn waarde gelaten te worden, en door zo'n verfilming vind ik er niks serieus meer aan. Pluk is een personage uit de boeken van annie m.g. schmidt, en daarbij is hij getekend op een wijze die niet nagespeeld kan worden. Het wordt of héél kinderachtig i.p.v. voor iedereen leuk, of het wordt gewoon een flop. Laat dit boek maar alleen een boek, en niet ook een film.
Zeker wel, mits door een vakman gespeeld...Op 4-10-2004 17:11 schreef Beebee het volgende:
... Pluk is een personage uit de boeken van annie m.g. schmidt, en daarbij is hij getekend op een wijze die niet nagespeeld kan worden. ....
Op 8-10-2004 15:37 schreef -Tim- het volgende:
Zeker wel, mits door een vakman gespeeld...
En stamper?
Zo stoer ziet dit er uit
IK WIL OOK ZO'N AUTO!!!!!!!!!!![]()
het is een leuke film voor de kinderen want ze leven helemaal mee met het verhaal
Mijn reactie is vooral een gevolg van de narrige en chagrijnige recensies zoals in mijn eigen krant Het Parool.
Onze kleinkinderen van 8 en 4 jaar en zowel wij als opa en oma van 60 vonden het een zeer amusante film.
goede film pluk van de pettevlet