Geweldige Film, ik heb m al in Canada gezien. Vin Diesel in een ander jasje, su-per.
Geweldige Film, ik heb m al in Canada gezien. Vin Diesel in een ander jasje, su-per.
Echt een familie film. Ja standaard grappen maar dat mag de pret absoluut niet drukken
ik ben benieuwd
kijken hoe de stoere acteur zich ken in leven als een egt familie man
Op zich een leuke film, maar niet wat ik der van verwacht had. Ik vindt hem persoonlijk tegenvallen.
Er zitte wel een paar leuke stukjes tussen, en hoe Vin Diesel met de kinderen omgaat is wel leuk om te zien. Maar ik ken der niet meer van maken dan een 7 voor de film
Heb kaartjes gewonnen voor de voorpremiere!!!!!!!!Ben heel benieuwd...Vin & Kids....cool....
Vin Diesel als oppasser? Nou, nee....
"Ask yourself a question: Do I Feel Lucky? Well Do Ya, Punk?"
lijkt me een hele goeie film ik heb de achterkant gelezen en hij is volgens mij heel erg goed.
Bah bah. Wat een saaie k*t-film. Vind er echt geen ruk aan. Zelfs voor een familiefilm is ie shit...! Slechte grappen, een ongeloofwaardige Vin Diesel en een behoorlijk crappy verhaal. Een pluspuntje, die van de Gilmore Girls speelt een 'aardig' rolletje...
Hardstikke super geweldig
Heerlijk om zo'n stoer man als vin diesel in de weer te zien met een baby en kinderen.
Heel leuk!!