Queen of the Damned (2002) De vampier Lestat ontwaakt uit een slaap van tientallen jaren, en is vastberaden om het licht weer in te gaan.

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (35 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 32

Discussie: Queen of the Damned

Figurant

Standaard

Wie weet wanneer Queen of the Damned hier in Nederland uitkomt, ik ben al 7 jaar een GROTE fan van Aaliyah en ik wil deze movie zo snel mogelijk zien, dus als iemand het weet: HELP ME OUT!!

Figurant

Standaard

Als enorme fan van Anne Rice's Vampire Chronicles was ik erg blij dat er een nieuwe film gemaakt werd, maar ik heb hem gezien en hij valt tegen. Het is geen trouwe verfilming van het boek, maar daar kon ik me overheen zetten. De aankleding en de Special Effects zijn goed, maar de acteurs lijken qua karakter en uiterlijk niet op de personages die ze moeten voorstellen, de verhaallijn is verwarrend voor zover aanwezig, Aaliyah zet alleen maar mensen in brand, en er komen steeds personages in beeld die geen naam krijgen maar wel een bijdrage leveren. Hij komt trouwens op 6 juni uit.

Guest

Standaard

volgens mij is die film nog niet uit maar als die uit is ga ik het die film zeker bekijken.
    en een vraagje voor iemand die dit weet
    was lestat niet die vampier in de film Interview with a vampire die door tom cruise werd gespeeld?

reactie filmfocus: ja, Lestat is de Vampier uit die film gespeeld door Tom!

Guest

Standaard

hallo allemaal, vooral bird, deze film is heus nie zo mooi hoor weinig actie en aaliyah komt bijna helemaal in het einde van de film. ik heb'm gezien en gedownload.

Guest

Standaard

Ik ben blij te horen dat er weer een boek uit The Vampire Chronicles van Anne Rice verfilmt wordt, zal er ook zeker heen gaan. Nou maar hopen dat deze film net zo goed is als het eerste verfilmde deel Interview with the vampire.
    Waarom hebben ze het 2e deel, The Vampire Lestat overgeslagen? Is zo'n mooi boek met een goed verhaal

Figurant

Standaard

Romy,

De film probeert The Vampire Lestat en Queen of the Damned te combineren... vandaar dat er zoveel verwijderd is; het paste gewoon niet in 90 minuten.

Figurant

Standaard

Klopt het dat de broer van Aaliyah af en toe de stem van haar heeft ingesproken??

Guest

Standaard

Ik vond zelf Intervieuw With a Vampire ontzettend goed!! En ik vind ook dat de eer van QotD uit moet gaan naar Ann Rice...dat nu alle aandacht uitgaat naar Aaliyah komt alleen maar door het fatale ongeluk.. :'(!! Als dat niet was gebeurd dan was de film een succes geworden door het verhaal en niet als de laatste film van...

Figurant
    10 van de 10 sterren

Standaard

zo een mooie film!!
    zeer geschikt voor iedere!

Figurant
    7 van de 10 sterren

Standaard

Kvond uhm wel aardig...
    beetjuh vaag maar heeft toch wel iets...
    Aaliyaa We Miss Joew!!!

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Confessions of a Teenage Drama Queen
    Door Lucas in forum C
    Reacties: 97
    Laatste bericht: 23 March 2007, 13:11

Regels voor berichten