alsof het gisteren gebeurde, levensecht!
alsof het gisteren gebeurde, levensecht!
De film leek me in het begin saai maar naarmate de film volgde werd het een fantastische film met een zeer verassend einde!!!
Deze film heeft mijn waardering om de volgende redenen:
1. Prettig, ontspannen acteerwerk van met name Michael Caine
2. In de film zit impliciet kritiek verscholen jegens de Amerikaanse overheid en de keuzes die destijds gemaakt zijn. Dat zie je te weinig in Hollywood producties!
Interessante film met een paar prachtige rollen van Michael Caine en Brendan Fraser (schijnbaar kan deze laatste dus toch wel echt acteren!)
Mooi verhaal, mooie cameravoering en geweldige muziek erbij.
Erg verzorgd en toegankelijk!
Indrukwekkende film. Mooi gemaakt, en goed acteerwerk. Het einde was verassend. En soms is de film ook spannend.
Prima rol van Michael Caine, maar van hem mag je dat ook wel verwachtten.
Ook Brendan Fraser deed het hier niet slecht, het is eens wat anders dan hem altijd te zien in ene komische rol.
Maar wat het verhaal van de film betreft, dat vond ik maar zwakjes, en ook een beetje saai.
Heb er niet echt veel plezier aan beleefd, en ben van mening dat het toch iets beter had gekund.
Ik vond spannende film... en ook prima rol van Michael Caine..(inderdaad is 69 leeftijd = 2002). Dus ik geef cijfer 7...(Helaas geen HD kwaliteit).
aardig thema, mooie rol van Caine, niet onaardig gedaan door Fraser, maar film verloopt wat stroef en wordt bij momenten erg saai