Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Met het verhaal zit het hier wel snor, alleen heeft men het veel te lang uitgesponnen, zodat de film langdradig is.
Het is pas in de laatste 20 minuten dat er enige duidelijkheid komt over het motief van de vrouw en waarom ze achter de man gaat.
Toch een zeer goede acteerprestatie van Kate Dickie, van deze dame wil ik nog wel meer zien.
Maar dan in een film die me meer aanspreekt dan deze, want op sommige momenten begon hij me echt wel te vervelen en heb soms zin gehad om hem af te zetten, toch ben ik blij dat ik hem heb uitgekeken omdat voor het einde prachtig is.
Goede en spannende film over een vrouw die geobsedeerd raakt door een man uit het verleden.Later in de film blijkt waarom.Film met een spannende wending.
Een van de mooiste films die ik de laatste tijd gezien heb. En aangrijpend. Ik vond hem helemaal niet langdradig of vervelend. Juist boeiend hoe het verhaal langzaam wordt opgebouwd en uitgelegd. Liefhebbers van Brits drama, zeker kijken.
Prima geacteerde film en uitermate boeiend.
Eens, in het begin heb je geen idee welke kant deze film uit gaat, wel spannend en erg goed geacteerd.
Een goede dramafilm...
Prima verhaal...
Maar actrice Kate Dickie vertelt een beetje leugen...
Camera gluurders...
De rest zijn prima acteerwerk...
Redelijk achtergrond geluid/muziek (Dolby Digital)...
Mooi HD kwaliteit...
De scènes in het begin van de film, waarvan de betekenis me zeer lang ontging, worden naar het einde toe grotendeels toch duidelijk en zinvol.
Heel geleidelijk begrijpen we Jackie waarom ze zo geobserdeerd is voor een ogenschijnlijke louche en brutale man.