Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Ik vind dat er teveel vertelt wordt in de Synopsis deze film moet je zien zonder teveel voorkennis ,je wordt in deze film meegesleept met het verhaal, echt een prachtige film.
Ik ben het eens met "desa" lees aub niet de synopis maar laat je verrassen door deze film. Een aangrijpend drama met, in mijn ogen, de oscar winnares voor beste actrice Kate Winslet. Een van de beste films sinds tijden
desa je hebt helemaal gelijk dat de synopsis teveel van de plot onthult. Ik heb dit aangepast. Bedankt voor de opmerking.
Film die een indruk achterlaat, ik had er expres niets over gelezen. Alle Oscars waard.
Mooie film, steengoed geacteerd.
Gelukkig zijn er (nog) regisseurs die het lef hebben om controversiële onderwerpen in beeld te brengen. Zeker in zo'n preuts land als Amerika. Maar volgens mij is het type relatie uit de film niet zo zeldzaam als de maatschappij ons wil doen geloven.
Het verhaal is meesterlijk. De film slingert je van de ene in de andere emotie en raakt zoveel verschillende onderwerpen en gevoelens die op enig moment je leven ingewikkeld maken. Ga de film zien, lees geen synopsissen en laat je verrassen.
Meest indrukwekkende film die ik tot nu toe gezien heb.Kate verdient haar Oscar volledig.
Endurance62
Dit is ook idd een zeer goede film
en een aanrader .. ik ga er niet teveel over typen dus gewoon kijken mensen ..
Groetjes
Hee,
Weet iemand toevallig wanneer 'The Reader' hier in Nederland op
dvd uitkomt? 't Lijkt me een goede film.
Groetjes!