Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
ik kan niet wachten!
robert pattinson is egt geweldig...
robert patinson! i love him! hij is zo geweldig!
kan niet wachten
Laatst gewijzigd door Akasha; 30 December 2009 om 08:41
lijkt me echt een goede film.
maar waarom moeten we nog zo lang wachten
Pierce Brosnan is nog geweldiger, hij is dé 007 met zijn geweldige Ierse accent! Wat mij betreft mag hij meteen weer terugkomen in die rol. Maar ik vind hem ook goed in andere films, ik kijk dan ook uit naar deze film.
Nog 1 week wachten!![]()
Remember me, en dat geldt voor velen.
Gezien in de sneak.
Pierce Brosnan (uiteraard ken ik hem van de Thomas Crown Affair, dat deuntje gaat nu alweer door m'n hoofd, wat was dat ook al weer?) zet zijn rol verrassend goed neer. Trouwens dat geldt voor alle acteurs in deze film.
Een heerlijke film om naar te kijken. Ok, het is een droef verhaal en het einde niet leuk (trouwens dat kwam ff als een klap, niet zien aankomen, plusje voor verrassing!), maar,wow, ik werd echt verrast door deze film.
Een van de lichtpuntjes dit jaar bij de sneak, denk ik.
Met zijn Twilight Saga als succes, vond Robert Pattinson het tijd om ze succes ergens anders te gaan lopen uitbuiten. Maar is Remember Me er eentje om te herinneren of te vergeten ?
- Liefde of Drama -
Remember Me is uitsluitend geen happy feeling project, dit vanwege de grimmige sfeer tussen een vaderlijke relatie tussen Pattinson en Brosnan. Maar dit staat verder in het verhaal als hij ook een relatie krijgt met de dochter van een agent die hem mishandelde. Dit is meteen ook het grootste probleem van de film. Het script wankelt aan alle kanten, zeker vanwege de verkeerde logica die gebruikt wordt om een liefdesverhaal te maken tussen Pattinson en Ravin. Het klopt niet en het werkt.
- Robert ???? -
Het grootste probleem van de film is niet alleen het script, maar ook de hoofdtrol van Pattinson. Het lijkt er door de verschillende scenes erg goed op alsof je naar een droge handdoek loopt te kijken, in plaatst van een goeie acteur. Zelfs de 2 uitstekende rollen van Pierce Brosnan en Chris Cooper maken weinig goed, vanwege hun gebrek aan speeltijd. Een betere suggestie was wellicht om Pattinson in een bijrol te casten en het verhaal over Brosnan te laten maken, want dan hadden we misschien nog een goeie film in onze handen. Nu moeten we het doen met een rommelige script en een vreselijke hoofdtrol.
Een 4/10 voor Remember Me en voor de No,Go and Routh - No.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Vond Robert Pattinson juist erg goed acteren (beter dan de twilight - films), zeker in de scenes met z'n zusje! Alles bij elkaar vond ik eht een erg goede film, met echte emoties...