Resident Evil: Afterlife (2010) Milla Jovovich is terug als Alice in het vierde deel van de Resident Evil-filmreeks, dat met de nieuwste 3D technieken is opgenomen

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (81 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
    Figurant
    7 van de 10 sterren

Standaard

Coole film! houd sowieso van zombie films, erg fijne film! 7

Figurant

Standaard

Ik hoop dat dit de laatste uit de serie gaat worden. Ik vind het net lijken of de makers op twee gedachten hikken, is het nu een zombie (horror) film of is het nu een SF film. Voor mij is deze meer een SF film waarbij de zombies een bijrol spelen. Verder wel goed gemaakt met mooie muziek en effecten hoewel je bij sommige effecten toch wel heel goed zag dat computeranimatie was. Als er een vervolg komt kijk ik trouwens wel weer want het is toch wel verslavend. 2 1/2 ster

Runner
    7 van de 10 sterren

Standaard

lekkere actiefilm

Producent Tarkus's schermafbeelding
    10 van de 10 sterren

Standaard

Ook opnieuw bekeken, en heb niets aan mijn vorige commentaar toe te voegen.
    Ondertussen weten we wel dat er een 5de film aankomt, en daar kijk ik nu dus al naar uit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tarkus Bekijk bericht
    Alweer een prima deel van een van mijn favoriete filmseries.
    Ik ga er mee akkoord dat veel is afgekeken van 'The Matrix' in deze film, maar daarom moet men het verhaal op zich niet veroordelen.
    Het zit alweer boordevol actie met een goed scenario, niet hoogstaand, dat geef ik toe, maar moet dat dan altijd. Ik bekijk deze filmen puur voor het plezier en dat geven ze me.
    En als fan van Milla Jovovich doet ze het hier ook goed, alsook de andere dame Ali Larter, en natuurlijk (Prison Break) Wentworth Miller niet vergeten.
    Ik heb de film bekeken in 2D, maar je ziet duidelijk dat hij is opgenomen met 3D techniek, maar toch zijn de beelden ook in 2D adembenemend in sommige scènes.
    Kortom: als men op dit elan voort gaat mag er gerust nog een 5de en misschien wel 6de deel komen.

Figurant

Standaard

Zelfs in 2D is ie errug bruut

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten