Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Euh, met Paul Ws Anderson aan het roer gaat het precies weer mis waar het ook bij het 1ste deel mis ging, ze man heeft echt veel te veel gamefantasie. Hij maakt precies een soort van game over en probeert te laten zien als film. Ik zeg niet dat de 2e en 3e geweldig waren, maar ieder geval beter dan de 1ste en dit prul.
Wel een leuk muziekje van A Perfect Circle onder de trailer![]()
If you try to fail, and succeed, which have you done?
/yawn
There's no place for truth on the Internet!
het leek op resident evil 5 die spel met die grote monster en zo, maar ik wil het wel zien
voor mij zag het er niet super eruit ik heb ook geen 1 film gezien van resedent evil serie maar in 3D zal het wel leuk zijn.
ik vind de game resedent evil 5 wel leuk, maar volgens mij zijn de films en games niet gebaseerd op elkaar. in de film is een vrouw de hoofdrol en in de game ben je een man.
Ik heb de vorige delen niet gezien maar ik krijg zin in deze film.
Wel enorm belachelijk in de trailer dat het met james cameron's systeem hebben gefilmd. Precies of die man heeft dat helemaal zelf ontwikkeld. Als je zo volk moet lokken. Kuifje van steven spielberg word ook zoals avatar opgenomen.
Laatst gewijzigd door Akasha; 14 June 2010 om 15:20
ik hou niet van Resident Evil spel reeks,
maar Resident Evil film reeks is zooo geweldig. I love Milla Jovovich![]()
wel vet dat Wentworth Miller als Chris Redfield speeld. eigenlijk zou hij de hoofdrol moeten vertolken. in Resident evil 5 speelde hij wel de hoofdrol.
Laatst gewijzigd door 7ronald7; 09 September 2010 om 17:55