Rien à déclarer (2010) Komedie waarin een Belgische en een Franse douanebeambte tegen wil en dank moeten samenwerken om de binnenwegen te controleren op smokkelaars

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (27 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
    Administrator Film1's schermafbeelding

Standaard Rien à déclarer (2010)

Wat vind jij van deze film?

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Zelf vond ik zijn vorige film echt veel leuker, maar die was dan ook wel heel erg goed. Ook deze film was leuk en zeer de moeite waard. Heerlijke humor!

Super Moderator Akasha's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Ik heb dubbel gelegen van het lachen! Het tempo is niet altijd even hoog, maar hierdoor word je juist verrast door de sterke grappen. Naast natuurlijk Danny Boon is Benoît Poelvoorde voor mij een ware ontdekking! Die man speelt de rol van Ruben zo serieus, dat ik wel moest lachen. Belgenmoppen door Fransozen = top.
    Volg Film1 op Twitter, Facebook, Google+ en Youtube

Producent
    7 van de 10 sterren

Standaard

Gewoon helemaal leuk, lekker ontspannen lachen . Film ziet er goed uit, goed geacteerd. Je moet hem niet vergelijken met Chez les... maar deze nemen zoals hij is.

Figurant

Standaard

Prik een beetje door het verhaal heen, want voor fans van diepzinnige verhaallijnen is deze film niets. Maar voor wie gewoon heerlijk wil kunnen lachen is dit een absolute aanrader.

Figurant Jefferson's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Leuke komische film, doet me af en toe denken aan Louis de Funes. Vooral het ombouwen van de douane-auto is erg grappig.

Producent Tarkus's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Komedies, het is niet mijn favoriete genre en zal dat ook nooit worden, maar er zijn toch filmen die me wel bevallen.
    Deze onder andere, een heel leuke film met zeer geslaagde en hilarische momenten.
    Er waren momenten in deze film waarin ik me een deuk heb gelachen, vooral dank zij het prachtige samenspel van Benoît Poelvoorde (een Belg) en Dany Boon wat maakt dat deze film bijzonder goed is geslaagd.

Figurant
    8 van de 10 sterren

Standaard

ik heb ontzettend genoten van deze film. dat komt vooral omdat hij mij doet denken aan de gendarme reeks van louis de funes !!! mensen die ervan houden zullen deze film zeker kunnen waarderen. 4 stars.

Figurant
    7 van de 10 sterren

Standaard

Haha wat een leuke film. Alleen jammer dat door de Frans gesproken taal je het `uitgesproken dialect` niet altijd mee krijgt. Maar dat kan natuurlijk ook aan mezelf liggen. Kijken dus en geniet van deze onzettend leuke fiilm.

Figurant
    8 van de 10 sterren

Standaard

In tijden niet zo lekker gelachen, wat een heerlijke film. Ben normaal niet zo van de franse taal, maar deze is echt leuk.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten