Rise of the Planet of the Apes (2011) Actiefilm over Will Rodman, een jonge wetenschapper wiens experiment met genetisch gemanipuleerde apen uit de hand loopt, met desastreuze gevolgen...

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

8 van de 10 sterren (39 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
    Figurant
    9 van de 10 sterren

Standaard

eindelijk nog eens een echt goede film

Crew wevandel's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Ik heb hem gezien en was verbaasd! Ik dacht dat deze film zou tegenvallen, maar ik werd compleet verrast! Ik vond het een goede film. Vooral omdat 'James Franco' mijn idol is , hihihihihi. Ik ben fan van hem. Goede cast , mooi beeld, mooie effecten en geluid. 'James Franco' was echt geknipt voor deze rol. Met apen experimenteren - can be very dangerous, vooral omdat ze ook wat menselijke doen en trekken hebben. Dit is goed in beeld gebracht. Deze film heeft mij echt geboeid. 3 stars.

Figurant

Standaard

Anders dan anders, wel spectaculaire te zien wat science allemaal kan! TOP!

Producent Tarkus's schermafbeelding
    10 van de 10 sterren

Standaard

Ik heb nu alle 7 filmen na elkaar bekeken, en ik sta helemaal niet verwonderd van de ongelooflijk prachtige special effects in deze film.
    Het is prachtig om te zien hoe op 40 jaar tijd de mogelijkheden om dieren uit te beelden is geëvolueerd. De apen in deze film zijn totaal niet meer te vergelijken met diegenen die je in de eerste filmen zag, en daar waren ze al goed.
    Nu zijn ze net echt.
    Het verhaal is ook mooi en boeiend, van begin tot einde.
    Misschien vinden velen het einde van de film een beetje abrupt, maar een tip, kijk ook naar de aftiteling, dan pas wordt de titel van de film 'Rise of..' duidelijk.
    Verder nog zeggen dat zowel James Franco als John Lithgow prima zijn, en Andy Serkis, die we ook kennen uit 'Lord Of The Rings' als de Gollum, hier prachtig werk levert voor de bewegingen van de aap Caesar.

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Goede spektakel film, mooie trucages!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten