Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
the Ape looks Human, who's the Actor that plays the Ape.. hhmmmm
Die poster haha... from the visual effect company of avatar... vreselijk om hiermee je film te moeten promoten.. Straks krijgen we nog een poster met daarom from the costumes desinger of avatar.
Ziet er goed uit, kijken hoe de 2e trailer er uit ziet. Maar ik heb er nu wel een leuk gevoel bij.
Hallooooooooooooooo?!
We hebben het hier wel over de wizards van Weta!!!
De visual effects van LOTR, King Kong, Narnia, Avatar, The Hobbit, om er maar even een paar te noemen.
Ja, natuurlijk promoten ze hiermee, en dit is overigens niet de eerste keer dat een film dit doet bij Weta.
Daarnaast, de hele film draait over apen die steeds menselijker worden, waarbij ditmaal de make-up achter wegen wordt gelaten, en gekozen wordt voor een betere totaal oplossing: CGI dus.
Dus de overtuiging van de hele film hangt af van de CGI apen, en dus is het belangerijk om te weten dat dit heel overtuigend gaat worden.
Weta heeft een grote naam hierin (o.a. Gollum, King Kong, Avatar etc.), dus daarom adverteren ze hiermee.
P.s. ere wie ere toekomt, ik juig dit alleen maar toe, als ze de volgende keer bij een film over de Koning van Engeland willen adverteren met de costume designer van ... mogen ze dit van mij van harte doen. Dit zijn de ware helden nl. van de film industrie!
Damn you, Damn you all to Hell!!
De apen zien er goed uit vergeleken met de eerste CGI in Jumanji. De techniek staat niet stil.
Die apen zien zeker goed gemaakt uit ik kijk heel erg uit naar deze film looks very good !!!