spannende film, met goede acteurs in de hoofdrollen. Heerlijke film voor een regenachtige dag, door de mooie beelden waan je jezelf op vakantie
spannende film, met goede acteurs in de hoofdrollen. Heerlijke film voor een regenachtige dag, door de mooie beelden waan je jezelf op vakantie
toch wel een spannende film
Hoe kan je in hemelsnaam een film uit 1994 op prime time uitzenden en 'm dan ook nog PREMIERE noemen. Hij is bovendien al bij Veronica langsgekomen, Daarbij is deze overigens prachtige film, 15 jaar na dato, te traag voor deze tijd. Wel lekker goedkoop voor Film1
Het ging een tijdje goed met Film1. Maar ik merk sinds 3 maanden geleden dat ze weer vallen in hun oude systeem. Ze spelen weer oude troep af dat ze premiere noemen. Steeds meer herhalingen van dezelfde films. Het wordt weer zaai.....
Nee zaai is een tv programma van een paar jaar terug. Ik denk dat je saai bedoel.
En nu maar hopen dat ze bij Film1 meelezen en bloggen.
Deze film uit 1994 werd idd al herhaaldelijk door Nederlandse commerciële tv-stations uitgezonden. Maar wat goed was blijft goed en de film doet niet gedateerd aan. Meryl Streep laat zien dat zij ook in fysieke zin een formidabele actrice is in dit rafting-avontuur met onverwachte wendingen, ondanks dat het einde uitgaat als een nachtkaars.
ik had van filmnet ook meer verwacht ben nog niet zo lang lid bijna een jaar. ook het valt mij op dat er ook op film 1 te veel word herhaald . en vooral ook nog oude films ,valt mij tegen .
Film1 koopt films aan die net in de bioscoop zijn geweest, maar ook klassiekers.
The River Wild is er zo eentje. Die komt voor het eerst op Film1 en is dan ook een première.
De meeste premières zijn echter films die niet de bioscoop uit zijn.