dat gaat wat beloven!! hopen dat hij net zo goed wordt als deel 1, echt de spanning droop ervan af....
dat gaat wat beloven!! hopen dat hij net zo goed wordt als deel 1, echt de spanning droop ervan af....
Als de Ring 2 net zo slecht is als de ring 1 dan zal het een grote flop worden. ik vond dat in de ring 1 er te weinig over samara Morgan in het verhaal zat. en ik vond de Ring 1 ook niet zo heel eng en spannend.
de 1ste films was erg goed maar meestal zijn de vervolgen erop flut, een flop,slecht. ik denk wel dat ik em ga kijken maar of het een goede flim is betwijfel ik...
Dit vervolg zal waarschijnlijk meer special effects en schrikeffecten hebben en dus enger zijn, maar ook minder spannend omdat er door alle effecten minder tijd is om een goeide verhaallijn te bedenken.
Het wordt vast een slap aftreksel van de eerste film.
Duidelijk word deze film heel vet! Ik heb voorstukken gezien, en een story teller gezien. En bij de voorstukken gingen me nekharen weer overeind staan. En het verhaal is geen slapaftreksel maar duidelijk nog spannend en gaat gewoon als vervolg door. Zeker word deze film weer een knaller!
Als deze film net zo goed wordt als deel 1, of zelfs beter, dan ga ik er zeker weten heen...
Maar toch, om als Scream-fan even terug te vallen op de Scream 2 quote: "Sequels suck", ga ik hier ook wel van uit. Wat voor vernieuwende dingen kunnen er nog bijkomen? De videotapebeelden zijn al ontrafeld, de moorden ook...
Even over de videotape... Je kan hem downloaden via een bekend downloadprogramma dat begint met de letter K (ik maak zo geen reclame). Zoek naar de titel: Cursed tape.
Enne, wees niet bang als de telefoon gaat... vervolgen zuigen toch :-P
Het lijkt me een hele enge film ik vond de eerste al eng en daarvan kon ik al 2 maanden niet slapen!! maar ik wil hem wel zien!!!
Ik ben een grote fan van the Ring (te groot =S) en ben zo benieuwd naar dit vervolg. De trailer zag er leuk uit, alleen zou het verhaal minder zijn. Er zitten wel meer schrikstukjes in (iets van 6) en dus meer dan in zijn voorganger. Alleen aan de plaatjes te zien ziet samara er een beetje raar uit. Net Gollem met een pruik..
ik heb the ring 2 al gezien, het is wel enger dan de eerste vind ik en oowk spannender. de schrikstukjes zijn veel schrikkender dan de eerste. het is wel betur dan de eerste denk k
ben wel benieuwd wat dit vervolg brengt. In het eerste deel vond ik het einde alleen eng, hopelijk is deze de hele film eng. Ik ga er zeker wel naar toe, de trailer beloofd veel goeds!