-
18 January 2007, 07:29
Administrator
Lars Heuts
HOUDT HET MEEST VAN
Zo lang het een kwaliteitsfilm is, mag het van mij een klassieker uit de jaren '20 of een hedendaagse actiefilm zijn. Helaas is zeker 90% van films binnen de genres actie, thriller, comedy, sci-fi en horror waardeloze troep. Omdat er binnen het genre drama de beste films uitkomen, lijkt het erop dat dit mijn favoriete genre is.
ZIET GRAAG FILMS VAN
Stanley Kubrick, Roman Polanski, Alfred Hitchcock en Steven Spielberg
ZIET GRAAG FILMS MET
Hier kan ik natuurlijk vele acteurs opnoemen. Toch springen er verschillende bovenuit, zoals Paul Newman, Robert de Niro, Dustin Hoffman, Marlon Brando, Clint Eastwood, Humphrey Bogart, Al Pacino, Jack Nicholson en Donald Sutherland. Van de jongere generatie acteurs vind ik Sean Penn, Johnny Depp, Edward Norton en Philip Seymour Hoffman erg goed.
VINDT DIT GEWELDIGE FILMS
The Deer Hunter, The Graduate, The Godfather 1 en 2, Goodfellas, North by Northwest, 2001: A Space Odyssey, Once Upon a Time in the West
VINDT DIT WAARDELOZE FILMS
Uit de hoge stapel waardeloze films die Hollywood jaarlijks produceert is het moeilijk om er een paar uit te kiezen. Veel nieuwe actiefilms en comedy's mogen van mij in ieder geval regelrecht de vuilnisbak in.
Regels voor berichten