-
09 February 2009, 13:46
Administrator
Anneke Arentsen
HOUDT HET MEEST VAN
Films die voldoen aan mijn verwachting of me juist totaal verrassen. Ik houd ervan als mijn ideeën over bepaalde onderwerpen totaal onderuit worden gehaald of juist worden bevestigd.
ZIET GRAAG FILMS MET
Johnny Depp, Jack Nicholson, Jim Carrey, Steve Buscemi, Philip Seymour Hoffman, Paul Giamatti, Dustin Hoffman, Woody Allen, Brad Pitt, Jake Gyllenhaal, Meryl Streep, Kate Winslet, Scarlett Johansson, Michelle Williams, Natalie Portman en Anne Hathaway.
ZIET GRAAG FILMS VAN
Tim Burton, Disney/Pixar, Coen Brothers, Hitchcock, Woody Allen, Francois Ozon, Steve Buscemi, George Clooney en Hayao Miyazaki
VINDT DIT GEWELDIGE FILMS
The Dark Crystal, About Schmidt, Amelie, La Haine, 8 Femmes, Corpse Bride, The Fall, Atonement, Donnie Darko, The Nightmare Before Christmas, Being John Malkovich, Hairspray, Pan's Labyrinth, The Diving Bell and the Butterfly, Match Point, The Holiday, Clerks, Cool Runnings, Robin Hood Men in Tights, Magnolia, Casablanca, The Color Purple, Little Children en The Polar Express.
VINDT DIT WAARDELOZE FILMS
Zoolander, Down to Earth, Nightwatching, alle Scary Movies, Date Movie, Superhero Movie etc.
EN WIL VERDER KWIJT
Kijk zoveel mogelijk films uit zoveel mogelijk genres om een brede filmsmaak te ontwikkelen en lees/kijk niet teveel over een film voordat je die op het witte doek ziet zodat je zo min mogelijk verwachtingen hebt en je je aan de kijkervaring kunt overgeven.
Laatst gewijzigd door Man with Rock; 09 February 2009 om 21:05
Regels voor berichten