HOUDT HET MEEST VAN
Klassieke films uit de jaren '30, '40 en '50. Cinema was toen nog een filmische beleving in tegenstelling tot het realisme van nu.
ZIET GRAAG FILMS MET
Cary Grant, James Stewart, Clark Gable, Humphrey Bogart, Fred Astaire, Audrey Hepburn, Elizabeth Taylor, Marlon Brando, Jack Nicholson, Tom Hanks, Julia Roberts, Al Pacino
ZIET GRAAG FILMS VAN
Alfred Hitchcock, Frank Capra, Billy Wilder, Elia Kazan, Howard Hawks, Woody Allen, Clint Eastwood
VINDT DIT GEWELDIGE FILMS
It's a Wonderful Life, The Godfather part 1 & part 2, It Happened One Night, Some Like it Hot, Breakfast at Tiffany's, A Star is Born (1954), Top Hat, The Maltese Falcon, Casablanca, Vertigo, A Streetcar Names Desire, To Be or Not to Be (1941), The Bridges of Madison County, Schindler's List, Pulp Fiction
VINDT DIT WAARDELOZE FILMS
An American in Paris (veel te veel Gene Kelly), Jesus Christ Superstar, A Kiss Before Dying, en verder alle horror en science-fiction films die niet origineel zijn, aan alle kanten rammelen en waarvan er dertien in een dozijn gemaakt worden.
EN WIL VERDER KWIJT
Leg jezelf geen beperkingen op in de genres waar je van houdt. Als je zegt: "Ik houd niet van thrillers of romantische komedies", mis je erg veel. Er zijn mensen die zeggen niet te houden van oude films - of het gooien op niet houden van zwart/wit films - zonder dat ze ooit een klassieker bekeken hebben. Iedereen heeft zijn voorkeuren gebaseerd op zijn favorieten, maar je moet een film eerst bekijken om te weten of je iets goed of leuk vindt en daar een mening over kan en mag hebben.
Lees mijn recensies hier: /specials/dossier.php?id=28

LinkBack URL
About LinkBacks

Maar ik vind McFly gewoon heel goed en vind niet dat je uit zo'n film conclusies kunt trekken!