Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Administrator

Standaard Kita van Slooten (Filmfocus)

"Een bioscoopbezoek is de ideale manier om even je zinnen op iets anders te zetten."

HOUDT HET MEEST VAN
    Een echt favoriet genre heb ik niet. Het hangt helemaal af van de bui waar ik in ben. De ene dag ga ik naar een arthouse-film en de dag daarna kan ik weer erg hard lachen om 'American Pie'.

ZIET GRAAG FILMS MET
    Johnny Depp, Samuel L. Jackson, Kate Winslet, Cees Geel, Sean Penn

ZIET GRAAG FILMS VAN
    Eddy Terstall, Coen Brothers, Pedro Almodovar, Tim Burton, Clint Eastwood

VINDT DIT GEWELDIGE FILMS
    Le fabuleux destin d'Amélie Poulain, The Big Lebowski, Trainspotting, Simon, Eternal Sunshine on the Spotless Mind, Fight Club

VINDT DIT WAARDELOZE FILMS
    Voorspelbare, moraliserende en humorloze films als 'Uptown Girls', 'Jersey Girl' en meer van dat soort 'komedies'. Met een boogje loop ik
    om bizarre onzinfilms als 'Anaconda' heen en vermijd ik alles waar Jennifer Lopez haar opwachting in maakt.
    Daarnaast houd ik ook absoluut niet van zweverige films die alleen maar artistiek zijn om het artistieke en daardoor op een heel arrogante manier niet echt te volgen zijn.

EN WIL VERDER KWIJT
    Een bioscoopbezoek is de ideale manier om even je zinnen op iets anders te zetten. Of je nu lekker gaat meehuilen bij de problemen van een ander of onder je stoel ligt van het lachen bij de meest flauwe onderbroekenhumor. Je bent er toch even tussenuit geweest zonder daadwerkelijk een verre reis te hoeven maken.
    Een goede film maakt je vrolijk, houdt je zo'n anderhalf uur in spanning, laat je een traantje wegpinken of geeft je iets om over na te denken. Maar wat nu precies een goede film is hangt van heel veel aspecten af. Het script, de regie, het acteerwerk, de art-direction, het camerawerk etc. etc.
    Grotendeels is het echter een heel persoonlijk iets en bepaal je als kijker zelf wel wat je goed of niet goed vindt. Want over smaak valt nu
    eenmaal niet te twisten.

Mijn recensies vind je hier:
    /specials/dossier.php?id=33
    Laatst gewijzigd door Jimmy Shelter; 14 September 2006 om 16:51

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding

Standaard

Hmmm van haar goeie films vind ik sommige maa bagger films.

Super Moderator Akasha's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GL Bekijk bericht
    Hmmm van haar goeie films vind ik sommige maa bagger films.
    Zoals welke? Je vindt Amelie toch niet bagger he?

Producent Mr. Picture's schermafbeelding

Standaard

Fight Club was ik absoluut geen voorstander voor. Deze meid vermeid Jennifer Lopez films, maar dat is zeker geen goeie instelling. Als schrijfster voor een filmnieuwssite moet je toch alles kunnen zien, zonder een negatieve mening ervoor al te hebben.

Soortgelijke discussies

1. Filmfocus....
    Door Kiba in forum Film1 Feedback
    Reacties: 61
    Laatste bericht: 30 October 2006, 19:26
  2. Filmfocus Roddelpers
    Door hcsparnaaij in forum Film Algemeen & Tips
    Reacties: 437
    Laatste bericht: 08 October 2006, 21:45

Regels voor berichten