Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Administrator

Standaard Jasper van Oosten (Filmfocus)

"De omstandigheid waarin je een film ziet is allesbepalend voor de beleving."

HOUDT HET MEEST VAN
    Een goede film kijken zonder daarbij gehinderd te worden door storende omstandigheden zoals luidruchtig en irritant publiek, een slechte vertoning (in de bioscoop) of onderbrekende reclame (op tv). Het genre doet er hierbij niet toe.

ZIET GRAAG FILMS MET
    Sean Penn, Robert De Niro, Woody Allen, Tobey Maguire, Steve Buscemi

ZIET GRAAG FILMS VAN
    Woody Allen, P.T. Anderson, Wes Anderson, gebroeders Coen, Curtis Hanson, Ang Lee, Quentin Tarantino, Paul Verhoeven

VINDT DIT GEWELDIGE FILMS
    Donnie Darko, Aliens, Reservoir Dogs, Deliverance, Se7en, Predator, Fargo, Robocop, Ride with the Devil, Toy Story, Annie Hall

VINDT DIT WAARDELOZE FILMS
    Overbodige sequels van films die toch al de moeite alles behalve waard waren ('Bad Boys II', 'Scary Movie' reeks, '2 Fast 2 Furious' enz. enz. enz.) en ranzige (tiener)komedies met personages die vooral zichzelf erg grappig vinden ('The Sweetest Thing', 'Scary Movie' reeks, '40 Days 40 Nights' enz. enz. enz.)

Mijn recensies vind je hier:
    /specials/dossier.php?id=22

Figurant Aphrodite.worx's schermafbeelding

Talking waardeloze films

"The problem with me is, I guess, the way I express myself, you have to be with me 50 years before you can get a sense of what I'm talking about."

Als recensie schrijver heb je veel filmervaring. Weet je van wie deze quote is???

Moderator Skaven's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aphrodite.worx
    "The problem with me is, I guess, the way I express myself, you have to be with me 50 years before you can get a sense of what I'm talking about."
    Dit werd gezegd door niemand minder dan Al Pacino !

'My friend, one thing you have to learn. There is always time for beer.'

D'Argo
    Won't Get Fooled Again

Figurant Aphrodite.worx's schermafbeelding

Red face Aiight!!

That's right Skaven..

Het is een van mijn favoriete quotes van een van mijn favoriete acteurs

En ik moet zeggen dat die quote me niet vreemd voorkomt.....

J.C.

Figurant Dorien1985's schermafbeelding

Standaard

ik vind dat je hierin helemaal gelijk hebt (Jasper)! Vind het ook heel hinderlijk tijdens de film (vooral in de bios dan want met vrienden heb je dat niet snel ik niet in ieder geval) als mensen of hun tel niet uitdoen of gaan zitten praten als de film begint of bezig is. Maar zeg er meestal wel wat van want anders kan ik niet meer van de film genieten/de film volgen en dat is zonde natuurlijk. En qua Tobey Maguire die vind ik ook een top acteur!
    D.v.Veen

JigSaw>Lotr
    Guest

Standaard

what about, Samuel L Jackson, Willem Dafoe, Vince Vaughn en Johnny Depp

Administrator

Standaard Mijn top vijf van 2005

In alfabetische volgorde:
    The Constant Gardener: Prachtig ingetogen rol van Ralph Fiennes in een intrigerende film. De momenten die er nogal dik bovenop liggen zien we dan maar door de vingers.
    A History of Violence: Met personages van vlees en bloed, komt het geweld des te harder binnen en voelt het - terecht - ongemakkelijk aan.
    Sideways: Schitterend hoe Alexander Payne er met een perfecte casting voor zorgt dat je sympathie blijft houden voor twee personages die toch alles behalve sympathieke dingen doen.
    Sin City: Meest extreme filmervaring van 2005.
    War of the Worlds: Opvallend macabere scènes in een spannende rollercoaster zoals alleen Spielberg die kan maken.

Eervolle vermelding voor het hartverscheurende Bluebird. Eigenlijk een Telefilm die in 2004 al uitgezonden werd, wat de film helaas ook al bij voorbaat de das omdeed bij de Oscars.

Jasper van Oosten
    Laatst gewijzigd door meuh; 02 March 2009 om 14:09

Ondinnonk superjoint's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door filmfocus
    In alfabetische volgorde:
    The Constant Gardener: Prachtig ingetogen rol van Ralph Fiennes in een intrigerende film. De momenten die er nogal dik bovenop liggen zien we dan maar door de vingers.
    A History of Violence: Met personages van vlees en bloed, komt het geweld des te harder binnen en voelt het - terecht - ongemakkelijk aan.
    Sideways: Schitterend hoe Alexander Payne er met een perfecte casting voor zorgt dat je sympathie blijft houden voor twee personages die toch alles behalve sympathieke dingen doen.
    Sin City: Meest extreme filmervaring van 2005.
    War of the Worlds: Opvallend macabere scènes in een spannende rollercoaster zoals alleen Spielberg die kan maken.

Eervolle vermelding voor het hartverscheurende Bluebird. Eigenlijk een Telefilm die in 2004 al uitgezonden werd, wat de film helaas ook al bij voorbaat de das omdeed bij de Oscars.

Jasper van Oosten
    ongelovelijk dat je die constant gardener ook nog op 1 zet?????? Echt ik heb veel respect voor je (goede) smaak, maar dit jaar verschillen we echt totaal qua mening,

vond Sin City ook echt niet goed ,history of violence moet ik nog zien, verwacht ik veel van en Sideways was best ok, in de categorie "aangename verassing...."
    "What if everything is an illusion and nothing exists? In that case, I definitely overpaid for my carpet."

Woody Allen

Soortgelijke discussies

1. Filmfocus....
    Door Kiba in forum Film1 Feedback
    Reacties: 61
    Laatste bericht: 30 October 2006, 19:26
  2. Filmfocus Roddelpers
    Door hcsparnaaij in forum Film Algemeen & Tips
    Reacties: 437
    Laatste bericht: 08 October 2006, 21:45

Regels voor berichten