Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Will Ferrell blijft een rare acteur, hij is totaal niet grappig.
Ik vind hem ontzettend grappig, ik hoef hem maar te zien en ik moet al lachen. Ik zou niet kunnen uitleggen hoe dat werkt. Maar waarom is de releasedatum zo ver vooruit geschoven??? in de VS kwam ie al in februari uit! Jammer..
Op zich wel een grappige film maar verwacht er niet te veel van want dan kan het altijd meevallen. Een leuke film voor een regenachtige zondag.
Films met de Saturdaynight live komiek Will Ferrell staan altijd wel garant voor een lach op het gezicht van de kijker. Denk maar aan "Old School" of "Talladega Nights". Met "Semi-Pro" doet Ferrell dus ook gewoon waar hij goed in is en dat is het publiek entertainen.
Jackie Moon (Will Ferrell) is de eigenaar van zijn club The Flint Tropics en tevens ook coach en speler. Ze spelen in een lage divisie, maar krijgen te horen dat de beste vier van hun divisie door mogen naar de NBA. Samen met Monix (Woody Harrelson), Black (Andre Benjamin) en de rest van het team gaan ze er voor.
Natuurlijk hoef ik niet te vertellen dat er van alles misgaat. Daarmee worden ook alle clichés van de sportkomedie uit de kast getrokken. Daar zitten zeker een paar goede grappen tussen, maar er zitten ook grappen bij die de plank misslaan. Gelukkig is het allemaal zo vermakelijk en leuk gebracht dat je over het algemeen wel een glimlach op je gezicht krijgt, maar je zult nergens gaan huilen van het lachen. Grootste troef is natuurlijk Will Ferrell. Hij zet het zoveelste idiote typetje neer in zijn carriere, en weer met succes. Je lacht het meest om hem en zijn capriolen. Daarnaast heb je ook leuke bijrollen, waarvan die van Andre Benjamin het leukst is.
De basketbalscènes zijn leuk in beeld gebracht (vooral hoe de 'alley-oop' verzonnen is), maar over het algemeen zijn die scènes gebruikt voor de idiote, hetzij wel grappige capriolen van het team.
"Semi-Pro" is een grappige komedie, vooral met dank aan Will Ferrell die iedere scène steelt.
heb hem gisteren gehuurd moet hem nog kijken maar hij lijkt me wel erg leuk
Het is wel een grappige film, weer echt een komedie waarbij niet veel nagedacht hoeft te worden !!
Pain Is Temporary, Pride Is Forever !!
''Some of you may die, but that's a sacrifice I am willing to make''.
Minimale humor. Will Ferrell is niet altijd leuk. De andere acteurs halen de film nog een beetje op.
Redelijke film waarin de humor totaal ontbreekt, naar mijn smaak.