Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
mmm ben benieuwd
ik vond hem een beetje tegenvallen.
het plot is wel leuk maar erg langdradig, akties zijn ook niet niet erg bijzonder
6,5/10
Je kan tegenwoordig geen film meer zien of "Also Starring" speelt er in mee.
"Before Elvis, there was nothing"
- John Lennon
Je moet blijven opletten, maar best onderhoudend. Keanu en Forest: goed werk!
Het verhaal is gaat wel +/- gemiddelt dus.
Een alcahollist die opzoek gaat naar de mordenaar van zijn ex collega.
Een bijna elke agent is corupt in de film
ik vond het een matige film. Beetje standaard, dat vond ik er jammer aan. Het was allemaal net niet. Een film die je 1 keer kan kijken maar meer ook niet.
heb hem gisteren gezien. Vond hem wel geslaagd prachtige prestatie van Keanu Reeves
Laatst gewijzigd door jacqueline1963; 18 May 2008 om 10:16
Als scenario schrijver heeft regisseur David Ayer bewezen een hele goeie te zijn. Hij heeft o.a. het scenario van "The Fast and the Furious" en "Training Day" geschreven en dat werden toppers. "Street Kings" is de tweede film, na "Harsh Times", van de regisseur waarmee hij zich op regiegebied bevindt en ik moet zeggen dat hij een vermakelijke film heeft afgeleverd.
Tom Ludlow(Keanu Reeves) is een agent die na het verlies van zijn vrouw veel aan het drinken is. Als een andere politieagent voor zijn ogen vermoord wordt, wijzen alle bewijzen naar hem. Aan Ludlow de taak om het op te nemen tegen de corrupte politiekorps en de moordenaars van politieagent Washington te vinden.
Wat volgt is een goede, maar redelijk voorspelbare film die je niet al te lang zal bijblijven. Het verhaal is goed en leuk in elkaar geknutseld en zorgt voor een paar goeie actiescènes, hoewel ik toch meer rondsuizende kogels had verwacht. Slechts een paar scenes hebben echt een hoog actiekaliber. De rest van de scènes zie je Keanu Reeves op onderzoek. Gelukkig is dat niet erg, want Reeves staat wel zijn mannetje. De enige die hem overtreft is Forest Whitaker, die na "The Last King of Scotland" alleen maar beter is gaan acteren. Hij heeft fantastische dialogen en uit ze met veel gevoel. De rest van de cast eromheen is doet het redelijk. Zo zie je The Game, Common, Cedric the Entertainer en Chris Evans ook voorbijkomen in degelijke rollen.
Toch wil ik zeggen dat regisseur David Ayer zich meer op scenarioschrijven moet houden, want deze film haalt bij lange na het niet bij bijvoorbeeld "Training Day".
"Street Kings" is gewoon een lekker wegkijk film voor een saaie avond, maar lang zal de film je niet bijblijven.
beetje doorsnee thriller/actie film van keanu Reeves.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Goede politiefilm met een zeer sterke Keanu Reeves en een nog betere Forest Whitaker.
Ook het scenario zit prima in elkaar en wordt op een goede manier vertelt.
Maar behalve beide hoofdrolspelers zijn ook alle andere acteurs hier in hun beste doen, zelfs een "The Game" kon me dit keer overtuigen.
Ik heb me met het bekijken van deze film prima geamuseerd en van mijn part mogen er nog zulke komen dit jaar.
Een aardig weetje: deze film zou oorspronkelijk geregisseerd worden door onze eigenste Erik Van Looy ("De Zaak Alzheimer", "Loft"), maar dat is op het laatste nippertje afgesprongen, misschien was onder zijn regie de film nog beter geweest.....