Prachtige film! Mooi in elkaar gezet, en een prachtige actrice! Ben benieuwd of we nog veel van haar zullen horen. Ik dacht dat woody allen ook al een film met haar ging doen.
Prachtige film! Mooi in elkaar gezet, en een prachtige actrice! Ben benieuwd of we nog veel van haar zullen horen. Ik dacht dat woody allen ook al een film met haar ging doen.
wat een mooie levensfilm film!!!
en voor Bollywood haters: het is zeker geen zo'n stomme bollywood productie. Het is erg mooi om te kijken!!!
Heerlijk positief modern sprookje.))
Ja, dat uiteindelijk toch eerlijkheid, puurheid en liefde mag winnen. Ondanks alles wat de hoofdpersoon moet doormaken wordt t toch niet zwaar, je leeft helemaal mee omdat t zo'n mooi mens is en alles doet voor zijn liefde het meisje waar hij verliefd op geworden is. Einde ongelooflijk spannend, en heerlijk wat n climax.))
Na zo'n film mag je weer voelen dat de wereld heel mooi kan zijn.)
wat een top film
het verhaal is prachtig en het geluid is perfect gemonteerd
deze film is naar mijn mening een topfilm
Vanavond weer opnieuw gezien, blijft een hele mooie film!
Erg mooi, en erg erg af en toe. Allerbeste Bollywoodfilm die ik ooit heb gezien.
Erg mooie film, ik moet een recensie hier over schrijven op school, weet een van jullie welke acteurs Salim en Latika spelen??
Ow, laat maar! ik heb het gevonden.
Deze film is met één woord te beschrijven: GEWELDIG!
ik snap het niet dat jullie deze film zo mooi vinden ik vind deze film heel saaaaaaaaaaaaaai heb hem effe gezien echt ik heb hem niet hellemaal uitgekeken ik vond hem zo saai