Aardige fantasy aktie/avonturen film, de moeite wel waard. Maar niet echt bijzonder.
Aardige fantasy aktie/avonturen film, de moeite wel waard. Maar niet echt bijzonder.
Na een half uur uitgezet, zeer slecht
Het is geen echte actie film natuurlijk, maar een fantasie/historische film. Als je hem na een half uur uitzet hou je dus niet van goede films of mis je geschiedkundig iets. Vond het een goede film, mooi verhaal, zeker niet voorpelbaar met een mooie en spannend/intrigerend einde.
Ben ik niet met je eens, lotr is ook traag, maar boeit wel, bridges of madison county met clint eastwood en meryl streep is ook traag, maar boeit me ook, deze film boeide me niet, omdat het totaal niet klopte wat ik gezien heb, fantasie is leuk, maar er zijn ook grenzen.
aan fantasie zijn geen grenzen, daarom heet het ook fantasie, daarin is alles mogelijk. De film is zeer goed en dus niet zeer slecht zoals je zei. Waarschijnlijk is het gewoon je smaak niet, maar dat maakt de film niet slecht. Jij vindt hem persoonlijk niet goed, dat is iets heel anders. Objectiviteit heet dat.
We weten onderhand dat Nicolas Cage ook de nodige B-films accepteert in zijn curriculum vitae. Dit is wederom een groots aangekondigde film die in de trailer wellicht overtuigd maar als film regeert in ondermaatsheid. De makers leken niet goed door te hebben wat ze moesten met de leegtes. En dus bleven zij leeg. Leuk geprobeerd, niet gelukt.
echt een slechte film, heb hem ooit gekocht was zonde van mijn geld.
Een aparte film maar was wel te verwachten gezien de cast.Had meer verwacht na het zien van de trailer en het lezen van de samenvatting werd behoorlijk teleurgesteld.
Nou, ik vond het best een leuke film. Ik had hier eerst de reacties gelezen en verwachtte er niet al te veel van. Hij viel mij echt niet tegen.
Had geen hoge verwachtingen na het lezen van de reacties maar ik vond het persoonlijk een goede film! Lekker fantasievol en totaal niet saai!