Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Misschien eindelijk weer eens iets interessants vanuit de hoek van Nicholas Cage
Jammer dat hij Bardem's talent mist en "om het maar even realistisch te houden" ZELDEN nog interessant materiaal aanbiedt. Hij is niet voor niets de Stallone nummer 2. 1 Gezichtsuitdrukking en een irritant accent.
Die opmerking slaat nergens na, want bv in ze nieuwe film The Bad Lieutenant zet wel een verrassende rol neer die bij amerikaanse critizi wel voor een Oscar Nominatie wordt aangeprezen. Adaptation was zeker een grote verrassing want niemand had het verwacht dat hij de rol aankon. Over welk irritant accent heb je het want volgens mij heeft hij er geen. Wellicht in 2 films die hij gedaan hebt, maarja je kan niet altijd dezelfde stem voor iemand anders gebruiken die uit een ander land of staat komt.
Adaptation is toch al wel weer heel wat jaartjes oud, hè. Het heeft geen nut om Nicholas Cage daarmee te verdedigen want ik heb het over de laatste jaren. The Bad Lieutenant heb ik dan net niet gezien (daar tegenover staat dat ik geen enkele recensie heb gelezen die Nicholas Cage een Oscarnominatie aanprijst), maar ik kan genoeg films opnoemen van Cage uit de laatste jaren die ik wèl heb gezien: National Treasure 1 en 2, The Wicker Man, Next, The Ant Bully, Ghost Rider, World Trade Center, Bankok Dangerous, Knowing. Niet bepaald een ideale filmlijst dacht ik zo.
Jouw liefde voor Nicholas Cage neemt voor mij en héél veel andere personen niet weg dat hij de laatste jaren niet bepaald goede films heeft uitgebracht. Tuurlijk heeft hij met Adaptation, Matchstick Men, Face/Off, Leaving Las Vegas en Wild At Heart een aantal aardige films gemaakt in de afgelopen 20 jaar... maar verder? Vind jij nou maar gewoon wat je vindt van Nicolas Cage en probeer mijn mening over hem niet continue te versnipperen.
World Trade Center was wel een verandering als ik je daar nog mag mee corigeren. Hij speelde wel een hele verrassende rol naar ze crap performance van The Wicker Man. Maar ik neem Cage in een serieuze film ook serieus en in een blockbuster gewoon als een entertainer. Dat vind ik nou het grootste pluspunt van hem - Het is een acteur die zowel ze publiek wilt vermaken als laten nadenken met sommige films. Acteurs zoals Javier Bardem, Jude Law, Baardmans Phoenix, Keira Knightly enz zouden dat dus nooit kunnen doen want die blijven altijd op 1 niveau. En natuurlijk de actiefilms van Cage zijn de beste he xD.
Dit is gewoon onzin. Dat weet je zelf ook wel. "Acteurs zoals Javier Bardem, Jude Law, Baardmans Phoenix, Keira Knightly enz zouden dat dus nooit kunnen doen want die blijven altijd op 1 niveau." Ja een prima niveau inderdaad. In tegenstelling tot Cage die van slecht naar matig gaat tegerwoordig. Ik respecteer andermans meningen zoveel mogelijk maar dit zeg je alleen maar omdat je Nicholas Cage goed WIL vinden. Je weet zelf ook wel dat het overgrote deel van zijn werk van de afgelopen 10 jaar zwaar matig was en maar weinig goede films heeft opgeleverd.