El secreto de sus ojos (2009) Oscarwinnende Argentijnse thriller waarin federaal agent Benjamín Espósito een 25 jaar oude moord probeert op te lossen

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (55 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
    Figurant
    10 van de 10 sterren

Standaard

Intrigerende film met mooi, rustig acteerwerk. De moeite zeker waard

Runner
    2 van de 10 sterren

Standaard

durf het haast niet te zeggen gezien alle lovende reacties maar mij boeide de film geen moment.

Figurant
    5 van de 10 sterren

Standaard

het enige wat mij boeide aan deze film was de zeer aantrekkelijke actrice die de baas speelde van de hoofdpersoon... het verhaal ? nou niet echt.

Producent nieuwsfilm1dct's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Een goede mysterie/drama film...
    Rustig verhaal...
    Prima acteerwerk...
    Geen bekende acteurs/actrice...
    Mooi HD kwaliteit...
    Prima land Argentinië en Spanje...
    Zeker indrukwekkend en een moeite waard...

Regisseur
    8 van de 10 sterren

Standaard

Zonder recensies of kritieken gelezen te hebben vooraf, de film bekeken. Nu achteraf zie ik dat de film een Oscar heeft gewonnen voor Beste Buitenlandse speelfilm. Ik denk dan: was Un prophète of Das weisse Band niet beter dan? Enfin, dat is de Oscars... Ik vond deze film wel een goede. Zou 'm aanraden. Hoofdrolspeler speelt mooi ingetogen zijn passie voor zijn vrouwelijke chef. Voor het verhaal moet je er wel even bijblijven, maar ingewikkeld is het niet.

Figurant
    4 van de 10 sterren

Standaard

Zeer teleurstellende film die vreselijk traag is een dun verhaaltje heeft met een middenstuk waarbij je gemakkelijk je voorpad ijsvrij kon maken. De film ziet er fraai uit heeft prachtige kleuren op op blu ray een beauty. Maar het plot is zwak, de acteurs zijn matig en hun dialogen al helemaal. Collega's worden uitgescholden voor eikel en verdachten worden uitgemaakt voor mietje met als "hoogtepunt" het tonen van een half stijve lul.en wat dacht je van spermabank in een adocatenbureau. Jeetje wat is dit slecht gebracht. Ik begrijp niet dat mensen dit kunnen waarderen. En nog 1 oscar ook nog. Heb even gekeken "De Hel van 63"en de Storm kwamen ook uit 2009 en waren ook matige films. Dus een Nederlandse oscar zat er zeker niet in, maar dit Argentijns stuk is om te huilen......

Filmtechnisch zeer knap gemaakt (daar scoort deze film een dikke voldoende voor), maar dan heb je het ook wel gehad. Het plot is belabberd en de acteurs zijn matig.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten