Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
ik heb deze film net gezien vandaag,een waar meesterwerk...
Verhaal zit echt goed in elkaar, prachtig acteerwerk. Terechte winnaar van de oscar.
Ik heb de voorvertoning enkele weken geleden gezien, maar de film zit nog steeds in mijn hoofd. Een fantastische film, van harte aanbevolen. Let ook op de mooie filosofische uitspraken.
Prachtig acteren, intelligente fijne humor, mooie mensen, voelbare spanning, verborgen erotiek, wat een verademing met al die VS crap van de laatste 5, 10, 20+ jaren!
Prachtig film die ik in het najaar van 2010 heb gezien. De beelden en het verhaal van de opkomst van de junta verstopte liefde bleven me lang bij . De film heeft er tenslotte voor heeft er in sterke mate voor gezorgd dat ik oude vrienden (een vriendin van mij en haar man die als politiek vluchteling in Nederland verleven heeft) via internet heb opgezocht en gevonden heb en tenslotte in maart 2011 naar Buenos Aires ben gegaan om deze oude vrienden die daar op te zoeken.
Ben blij dat ik de film weer kan zien op Film1
mooi film, halverweg viel de ondertiteling uit.
FIJN!
mooie film, geen moment langdradig goede thriller 5 sterren!
Gisteravond op Film1 gekeken, maar hier viel de ondertiteling (gelukkig) niet weg. Prachtige film!
Prachtige film. Had 'm al eerder gezien in het filmhuis, maar de herhaling was zeker de moeite waard.