Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
The Score ?!? De film had beter The Sore kunnen heten. Een topcast en een waanzinnig slecht verteld verhaal. Hoe kregen ze het voor elkaar.
Ik vond van niet hoor, het verhaal kon beter ja maar het was geen slecht verteld verhaal. Marlon Brando en Robert De Niro in een aantal fantastische scenes, en Edward Norton bewees dat hij een acteur van vele talenten is. Ik geef de film altijd nog een 7,5/10, maar Stone ziet eruit als een 2 sterren thriller, zo TV Thriller op RTL8 - Als je weet wat ik bedoel.
Goeie vraag want in de afgelopen tien jaar was het allemaal bagger inclusief The Score. De laatste echt goede film met De Niro is Jackie Brown uit 1997. Analyse This en Ronin voor mij het predikaat wel aardig maar na het begin van het nieuwe millennium was over en uit met de kwaliteitsacteur. Er is inderdaad hoop en dat is Machete!
Machete hoop ? Ik ga naar die film met een grote bak popcorn om tegen het scherm aan te gooien. Heb je die nieuwe Red Band trailer al gezien xD Steven Seagal ook als schurk met de zin ''Back the f*ck up and Watch'' .
niet bijzonder boeiende film, verhaal niet, acteerprestaties niet. Zowel Norton speelt een voor hem gebruikelijke rotzak die manipuleert en gewoon slecht is, als DeNiro een paroleofficer die het ook niet zo nauw neemt met de normen en waarden.Vaker gezien. Alleen Mila Jovovich verraste me wel. Ze acteerde best aardig voor een vml model.
Een echt goeie, voor het laatste decenium, film is, denk ik, toch