Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Je hoeft niet van sport, paarden of races te houden om deze film te waarderen. Penny is een huisvrouw in de jaren '60 als ze de paardenfokkerij van haar vader erft. Ze zet alles op alles om het bedrijf van de ondergang te redden. En met Secretariat heeft ze het winnende lot in handen. De races zijn echt spannend en je hoopt steeds dat Secretariat gaat winnen. Heerlijke feel good movie over doorzettingsvermogen en vertrouwen.
Deze film heeft mij niet zo geboeid. Mijn aandacht slipte steeds weg. Ik heb hem toch uitgekeken. Ik had niets te doen. Een matig film. 2,5 stars voor mij.
Geweldig mooie gefilmd. Deze film geeft dit beroemde paard wat het verdient: eerbetoon.
Mooie film met een hele goede cast, indrukwekkend. Mooi!
Ik vond heel goede Drama/Sportfilm...
Prachtig verhaal...
Uitstekend acteerwerk...
Een waargebeurde paardenliefhebber...
Ik ben echt paardenliefhebber...
Prachtig mooi HD kwaliteit...
en prachtig omgeving...
Ik vond heel goede muziek (Dolby Digital en DTS)...
Aanrader...
Een echt gebaseerde verhaal boeit me wel echt voor een paardenliefhebber een goede tip.
Redelijke film.
Een paardenfilm uit de stal van Disney die me zowaar wist te boeien.
Standaard paardenfilm die low-budjet oogt. Toch weet het filmpje te boeien ondanks alles er iets te gemaakt uitziet. Verder zullen fans van dit soort films plezier beleven aan dit filmpje. Verder is er niks mis met dit filmpje. Alleen het voorspelbare verhaal, John Malkovich die zich weeral belachelijk maakt en de geforceerde tijdsgeest halen de film wat onderuit. 5/10