Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
weggelopen veel te slecht!
Flitsend in beeld gebracht maar echt bezonder wordt het niet. Alleen groots aangekondigd omdat James Cameron aan verbonden is.
Deze film is een gemiste kans. De beelden zijn prachtig, maar het script en de acteurs zijn zo slecht, dat deze film net het niveau van een B-film haalt.
Het eerste deel van deze film is bijzonder saai, het tweede deel heeft wat meer spanning, maar echt denderend is het scenario niet.
Wel zijn de beelden, vooral van de natuur bovengronds, adembenemend mooi.
Je merkt dat de film speciaal is gedraaid voor 3D, (ik heb hem in 2D gezien), maar het gaat alweer ten koste van een goed uitgewerkt scenario, spijtig genoeg.
En tenslotte kon ook de cast me niet erg overtuigen.
Kortom: mooie beelden maar zwak verhaal.
Hele slechte film. Alleen de beelden zijn heel mooi. Het scenario is slecht en er wordt ook nog eens heel slecht geacteerd. Je verwacht dit niet omdat James Cameron er aan verbonden is
ik vond het een redelijke natuurrampen avonturen film. Ik houd persoonlijk van dit soort films, dus dan zijn de mindere acteurs niet zo heel belangrijk. Best wel spannend weergegeven, inderdaad mooie beelden, best wel spectaculair vond ik. Dus al met al toch nog een redelijke film in zijn soort, een 7 tje is het wel waard wat mij betreft!
Mooi beelden maar wel een langdradig verhaal.
Laatst gewijzigd door meuh; 28 November 2011 om 09:38 Reden: onnodige spoiler
@rabbit9960 je geeft wel het einde weg van de film, toch wel jammer.