Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Saaie en lompe actie film die na een paar schietscène wel gezien hebt. Het verhaal ontwikkeld zich zo cliché en onorigineel dat het stinkt. Ik heb me verveelt.
Deze film was zo goed. Denzel Washington zoals we hem kennen van training day...
Laatst gewijzigd door meuh; 05 March 2012 om 10:03
Ik vond het best lastig om in het verhaal te komen in het begin maar toen ik het eenmaal begreep vond ik het een zeer boeiende film. Lekker snel en vlot. Uitstekend acteerwerk van Denzel Washington en zeker ook van Ryan Reynolds; ik vond hem verrassend goed! Prachtige beelden ook van Zuid-Afrika.
Uitstekende film! Vechtscenes ook realistisch in beeld gebracht. Einde van de film enigszins cliche maar dat is ook het enigste minpuntje. Een 9.5.
Prima actiefilm, al begint de film wel een beetje verwarrend, na 10 minuten komt alles echt op dreef en ben je vertrokken voor bijna 2 uur pure actie en spanning.
Denzel Washington in een harde rol evenals Ryan Reynolds en beiden doen het puik samen.
Echt nog eens een goede film met veel shoot-outs en wilde achtervolgingen.
Een aanrader voor de pure actieliefhebbers die tevreden zijn met een simpel maar goed verhaal.
Laatst gewijzigd door Tarkus; 17 August 2012 om 20:55
erg goede film waarvan het begin onduidelijk is maar het naderhand allemaal duidelijk word. *4.5
Prima actiefilm, al is het verhaal niet origineel en voorspelbaar (Enemy of the State, The Bourne Identity etc) en vaak nogal onlogisch, zoals dat ze Frost overbrengen van het zwaar beveiligde Amerikaanse consulaat naar een safe house, dat ze direct beginnen met waterboarding, en dat ze Weston de locatie van het volgende safe house laten ophalen bij het metrostation van een stadion terwijl daar een wedstrijd is met veel politie, je weet al van te voren dat Frost van die situatie misbruik zal maken om te ontsnappen. Het eind van de film is ook een beetje een afknapper.
uitgekauwd verhaal en verder knokken, schieten en achter elkaar aan scheuren. Ziehier de samenvatting van deze aktiefilm. Ook het acteren van Reynolds en Washington kon de film niet redden. Ik werd er erg moe van.
Deze film krijgt van mij een 7 plus, in het begin even moeilijk te begrijpen wat er gebeurt, maar een prima actie film.