Geweldige film!!En beiden speelden heel goed.Sommigen vinden het geen geschikte rol voor Kristen maar daar ben ik het niet mee eens,ze deed het goed.
Geweldige film!!En beiden speelden heel goed.Sommigen vinden het geen geschikte rol voor Kristen maar daar ben ik het niet mee eens,ze deed het goed.
Een heel goede trailer. Maar de film viel helaas toch wat tegen. De verhaallijn klopte niet geheel; De boze koningin laat Snow White eerst opzoeken door een huntsman, maar later gaat ze zelf op zoek. Dat is toch wel erg merkwaardig. Wel veel actie, maar voor de rest maar matig. Kirsten Stewart miste wel wat kracht in haar stem en overtuiging om echt op te kunnen roepen tot een opstand tegen de boze koningin. Charlize Theron speelde haar rol als boze koningin wel met veel overtuiging en zorgde voor de nodige spanning :-)
Een fantastische film! Er zit werkelijk (bijna) alles in; avontuur, actie, fantasie, thriller/spanning en een zeer goed uitgebeeld sprookje. Goed geacteerd, ook door de grappige dwergen. De film heeft mij van de eerste tot de laatste minuut heel goed weten te vermaken mede door de special effects. Ik was in ieder geval erg onder de indruk.
Persoonlijk vind ik deze badass versie van sneeuwwitje heel goed. Eindelijk een helemaal verfilmde Disney klassieker maar dan eindelijk gemaakt voor de echte volwassenen sprookjes liefhebbers met alle duister kantjes. Charlize Theron vind ik in deze film ijzer goed een echte angstaanjagende heks zonder enige medeleven voor wat dan ook. Ik ben geen fan van Kristen Stewart en vind haar niet overtuigend in andere films en hoewel ze in deze niet de sterren van de hemel acteerde vond ik het toch best goed gedaan van haar. In mijn ogen is ze beter geschikt als kickass chick dan als vampierliefje of onschuldige puber.
De film zelf heeft te gekke special effects en is als het aan komt op verhaal lijn en omgeving heel overtuigend en leuk om naar te kijken. De kleinere personages in de film zorgen ervoor dat de film karakter krijgt in plaats van dat ze je irriteren door dat het van die clichés zijn. Een modern duister sprookje voor iedereen die als kind dol was op de Disney klassiekers en ze al altijd graag wou zien in een nieuwe duister jasje zonder het gevoel dat je stom bezig bent door naar sprookjes te kijken.
Mooie film! De eerste film die de sfeer, beelden, muziek, spel en verhaal lijn van lord of the rings benadert. Kristen is top gecast! Zij kan precies de touch geven aan het dramatische en het mooie. Mooie trucages en ook Charlize Theron schitterd wederom. Aanrader voor een ieder die van fantasy en spektakel houdt.
Vond m echt tegenvallen
Toch wel mooi gemaakte film vind ik.
Prachtige decors en special effecs, goede vertolkingen.
Maar vooral de bewerking van het klassieke verhaal vind ik zeer goed gedaan, het is een meer 'volwassen' verhaal dan het oorspronkelijke.
Kortom: puike 'sprookjes'-film waar ik toch wel plezier aan heb beleefd.
aardige film. vond het 2de deel van de film zeker wel leuker dan het eerste deel. het verhaal is goed, en de cast is ook goed. soms vond ik de film een beetje aan de saaie kant, maar er zaten dan ook weer goede actie scenes in. had wel iets meer van de film verwacht. *3.0
Laatst gewijzigd door john.creckboog; 04 January 2013 om 10:56