Snow White and the Huntsman (2012) Kristen Stewart is Sneeuwwitje en krijgt van jager Chris Hemsworth vechttraining om wraak te nemen op de boze koningin die haar wil vermoorden

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

Première: donderdag 7 juni 2012
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Administrator Film1's schermafbeelding

Standaard Snow White and the Huntsman (2012)

Wat vind jij van deze film?

Figurant

Standaard

lijkt me een leuke film alleen jmmr dat kristen er is speelt vind haar echt niks. en ze blijft een twiligt imago houden

Figurant

Standaard

alsof er geen andere actrices zijn Als iemand eenmaal populair is willen ze die persoon overal hebben ook al staat karakter die gespeeld moet worden die persoon niet. geef andere mensen/acteurs ook een kans. ms. stewart en sneeuwitje, tsja, triest

Figurant

Standaard

Wat een gave film lijkt me dit! Als het van de makers van Alice in Wonderland is, geloof ik wel dat dit iets moois word! Interessante keus voor Kristen Stewart, ik vraag me af hoe ze een gewelddadige prinses gaat spelen ze komt meestal een beetje depri over, maar acteren kan ze wel!

Runner

Standaard

Kristen Stewart is perfect als Snow White! Sowieso een geweldig actrice, speelt zo intens en donker. Ze hadden geen betere keuze kunnen maken. Maar waarom is de koningin blond? Of is ze echt blond?

Figurant

Standaard

omg!!! hoe durven jullie dat te zeggen over Kristen??? inderdaad ze hadden geen betere keuze kunnen maken! Kristen is de beste!!!!

Regels voor berichten