De film begint goed, Jackson is aardig bezig, maar het is allemaal te clichématig tegen het midden en eind....
De film begint goed, Jackson is aardig bezig, maar het is allemaal te clichématig tegen het midden en eind....
Waarom wordt er nou weer voor 1 moord vele andere moorden gepleegd. Verder veel schieten weinig verhaal
Leuk om te kijken, maar echt een rijke actie film is het niet.
Een lekkere stoere actiefilm met weinig verhaal. Verder een hoog black VS white gehalte, waardoor de film bijna gemaakt lijkt als een soort therapie voor het leed dat de zwarte bevolking geleden heeft en lijdt. Dat zou storend kunnen zijn, maar ik heb besloten dit naast me neer te leggen en gewoon te genieten van de actie en de muziek.
goeie Jackson ,matige film kwa verhaal en actie.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Niet iedereen zal het met me eens zijn, maar in vond deze film beter dan het origineel uit 1971.
Samuel L. Jackson zet hier een prima Shaft neer en Christian Bale is goed als de Bad Guy.
Verder is het scenario prima en doet de muziek van Isaac Hayes het nog steeds voortreffelijk als soundtrack.
deze doet niet veel onder dan de uitvoering uit 1971
goede spanning, goed verhaal, geweldig muziek