jullie hebben het veranderd.... ik ben trots op jullie... :-) het was ook wel heel erg he Eliah ipv Elijah :-P
jullie hebben het veranderd.... ik ben trots op jullie... :-) het was ook wel heel erg he Eliah ipv Elijah :-P
"We’re limited little souls and we can only kind of throw ourselves against the wall and hope to stick a bit.."
ik ben benieuwd of elijah een grote rol speeld of meer zon bij rolletjes het zal wel een bijrolletje zijn dat doet ie vaak
het is nog te vroeg om te zeggen of het een goede of slechte film is. bruce willis kende zzal het wel een film vol knokpartijen e.d worden.
wat wood betreft, hij staat niet bij de hoofdcast, dus al het wel een bijrolletje worden. geeft niet, hij is met de m
ik sta hier al op maar ik maakte mijn zin niet af!!! dus als er iemand zijn naam alleen al op de film staat, dan is het een goede film?!!!
laat me toch niet lachen!!! iedereen mag zijn favoriet hebben, sterker nog, dat MOET ook, maar sommigen maken het echt erg!!!! ik ben het met jojoy eens. ik heb pas de officiele site van wood bezocht( pas op in een van die sites zit een @$!@#% virus!!!!) en ik heb eens naar zijn filmlijstje gekeken. WAT IS DAT EEN NERD!!!!
hij doet alleen maar stemmetjes in animatiefilms en hij wilt zanger worden!!! hij gaat zijn eigen platenlabel opzetten en wilt viggo erbij hebben. nee, ik denk dat het een beetje minderen zal met meneertje wood. hij verwachtte zelf niet meer zo te toppen als in l.o.t.r.
laten we het hopen!!!!!
is dit de film wwarin elijah wood een soort hooligan moet spelen, of is dat een andere film??
ik heb de laatste foto's van hem gezien, maar is dat van deze film??
bruce willis..knokken!!!
You were the choosen one! You were meant to destroy them, not join them!
een film met veel sterren die volgens mij ook een goed resultaat. in deze film speelt ook alexis bledel (gilmore girls) een rol die zo veel anders is dan haar andere (film)rollen die ze tot nu toe gespeeld heeft!
ik ben benieuwd
Ik kan niet wachten tot deze film uit is.
Het is op de manier gefilmd zoals de comic er uit ziet, dat vind ik wel beter.
En wat maakt het uit dat er bekenden in spelen, daar verandert het verhaal niets van.
welke comic is de volgende????
Deze film lijkt me echt heel leuk. Ik heb de trailer gezien en hij is echt heel speciaal, alles is in zwart-wit maar soms zijn de ogen of haren bijgekleurd. Ik kan niet wachten tot hij uitkomt...
en elijah wood is idd een nerd, maar wel schattig
Alhoewel ik strips écht niks vind, lijkt me dit een fantastische film. Hij lijkt me heel erg cool.