Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 25
    Regisseur Pinhead24's schermafbeelding

Standaard Films over seriemoordenaars

Ik vraag me weleens af wanneer er eens een goede film komt over de bekenste seriemoordenaars die de wereld heeft gekend.
    Er zijn wel films over gemaakt maar dat mag niet echt een naam hebben ( ik denk dan vooral aan films als Ed Gein en Citizen X ) dit zijn helaas allemaal B films en hebben nooit echt een grote naam gehad binnen de filmindustrie.
    Misschien is een grote film over Ted Bundy wel een idee voor Hollywood ?? Kun je toch een aardige Horrorfilm over maken lijkt me.
    Lets but a smile on you"re face

Producent nannou's schermafbeelding

Standaard

ow.. ik dacht dat er nochtans wel een paar gemaakt waren.. er sta me toch iets van bij.... maar .. oeps.. ik kan er ook niet op komen... dit lijkt me ook wel een goed onderwerp...ik ben wel een boekenfreakje en ik lees ook wel graag verhalen over seriemoordenaars.. niet dat ik zo "bloeddorstig "ben hahahaha... maar ik vind het wel een "interessant"onderwerp.. hoe dat zie mensen denken en zo.....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nannou Bekijk bericht
    ow.. ik dacht dat er nochtans wel een paar gemaakt waren.. er sta me toch iets van bij.... maar .. oeps.. ik kan er ook niet op komen... dit lijkt me ook wel een goed onderwerp...ik ben wel een boekenfreakje en ik lees ook wel graag verhalen over seriemoordenaars.. niet dat ik zo "bloeddorstig "ben hahahaha... maar ik vind het wel een "interessant"onderwerp.. hoe dat zie mensen denken en zo.....
    Er zijn idd vrij veel films gemaakt over serie moordenaars maar dat zijn meer van die B films die je woensdagavond op RTL 4 zou zien... films gaan over de gruwelijkste moordenaars die de wereld gekent heeft, maar het enigste waar die films zich afspelen is in het gerechtsgebouw....Erg jammer want je kunt er een Mega enge film van maken wat ook nog scoort bij het publiek..Ik heb het boek seriemoordenaars gelezen en moest het een paar keer wegleggen , zulke bizarre dingen kwamen erin voor...
    Laatst gewijzigd door Pinhead24; 08 August 2006 om 17:36

Producent elsvandooren's schermafbeelding

Standaard

Er bestaat toch al een film over de bekende Ted Bundy? en hij is nog bekend ook. denk ik toch. het is alleszins met bekende achteurs. hij was een jaar geleden of zo op televisie. hij noemt waarschijnlijk bundy al weet ik het niet zeker. en dan de film monster ging dat ook niet over die seriemoordenaares?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elsvandooren Bekijk bericht
    Er bestaat toch al een film over de bekende Ted Bundy? en hij is nog bekend ook. denk ik toch. het is alleszins met bekende achteurs. hij was een jaar geleden of zo op televisie. hij noemt waarschijnlijk bundy al weet ik het niet zeker. en dan de film monster ging dat ook niet over die seriemoordenaares?
    Heb de film Ted Bundy gezien maar moet nou zeggen dat ik die film absoluut niet super vind daar valt veel meer van te maken !.....en idd Monster ging ook over een seriemoordenares, was dat vergeten

Producent elsvandooren's schermafbeelding

Standaard

ik vind persoonlijk dat ze wel films mogen maken over serie moordenaars. Maar geen films over seriemoordenaars die echt hebben bestaan. Omdat ik een beetje vind dat ze daarmee de moordenaars worden geprezen. Ze maken hen beroemd waardoor het minder erg lijkt.

ow nog een film over een serie moordenaar: the ripper of zoiets. over de broemde jack the ripper die de straten van londen onveilig maakte door prosititues te vermoorden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elsvandooren Bekijk bericht
    ik vind persoonlijk dat ze wel films mogen maken over serie moordenaars. Maar geen films over seriemoordenaars die echt hebben bestaan. Omdat ik een beetje vind dat ze daarmee de moordenaars worden geprezen. Ze maken hen beroemd waardoor het minder erg lijkt.

ow nog een film over een serie moordenaar: the ripper of zoiets. over de broemde jack the ripper die de straten van londen onveilig maakte door prosititues te vermoorden.
    From Hell.....das toch een voorbeeld hoe een echte film over een seriemoordenaar zou moeten zijn ...is echt klasse die film

Standaard

ik heb toevallig het boek "Dagboek van Jack The Ripper".. daar komen ook idd enge stukken .. From Hell vond ik ook heel geslaagd....ik kan me verder ook geen andere bedenken..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nannou Bekijk bericht
    ik heb toevallig het boek "Dagboek van Jack The Ripper".. daar komen ook idd enge stukken .. From Hell vond ik ook heel geslaagd....ik kan me verder ook geen andere bedenken..
    Je moet het boek "In de ban van de seriemoordenaar " maar eens lezen en echt waar je weet niet wat je leest....zo gruwelijk, dit boek gaat over de beruchte seriemoordenaar Jeffrey Dahmer
    Laatst gewijzigd door Pinhead24; 10 August 2006 om 11:23

Standaard

ok.. ik zal die eens gaan zoeken... die moordenaar .. die zegt me wel iets.. van waar ken ik die? welke bekende moorden heeft hij gepleegd? wel raar om het te vragen maar als ik de situaite ken dn kan ik hem "thuisbrengen"...

Soortgelijke discussies

1. Aziatische Films....
    Door Kiba in forum Film Algemeen & Tips
    Reacties: 65
    Laatste bericht: 23 November 2010, 15:33
  2. Harry Potter-boeken -> Films
    Door Leeuwtje in forum Film Algemeen & Tips
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 02 April 2008, 14:45
  3. help ik zoek zwijmel films..
    Door hcsparnaaij in forum Film Algemeen & Tips
    Reacties: 52