Transsiberian (2008) De trans-Siberische spoorlijn van China naar Moskou verandert voor een echtpaar in een nachtmerrie, als ze betrokken raken bij een conflict

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (112 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
    Administrator

Standaard Geef jouw reactie

Wat vind jij van deze film?

Figurant

Standaard

De film komt een beetje langzaam op gang maar al met al is het een spannende film waarbij de spanning op een gegeven moment continu in de lucht hangt. Ook een leuk einde.

Regisseur lordhumangus's schermafbeelding
    9 van de 10 sterren

Standaard

Prachtige film met een sterke vrouwelijke hoofdrol, goed verhaal en prachtige winterse omgevingen. Een aanrader. 4,5 Sterren

dextro
    Guest

Standaard

Lekkere film goed verhaal, mooie ontknoping. toppertje!!!!!

Producent Rvdwilt_1985's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mick1969 Bekijk bericht
    De film komt een beetje langzaam op gang maar al met al is het een spannende film waarbij de spanning op een gegeven moment continu in de lucht hangt. Ook een leuk einde.

sluit ik me bij aan
    Pain Is Temporary, Pride Is Forever !!
    ''Some of you may die, but that's a sacrifice I am willing to make''.

Producent Tarkus's schermafbeelding
    10 van de 10 sterren

Standaard

Deze film stond nooit op mijn verlanglijst, maar ik heb me toch laten verleiden om hem te kopen.
    En spijt heb ik er niet van, integendeel.
    Dit is een prima prent, goed geacteerd door de ganse cast, knap scenario en prachtige locaties. Vooral de wijdse, winterse natuur is prachtig in beeld gebracht.
    Hoewel de ganse cast Amerikaans (op een uitzondering na Duits) is, spreekt men toch ook de taal van het land waarvan de personages afkomstig zijn, zoals bijvoorbeeld Ben Kingsley die als Russisch politieman ook Russisch spreekt met zijn landgenoten en pas Engels tegen de Amerikaanse personages, prima gedaan vind ikzelf, en het geeft de ganse prent meer geloofwaardigheid.
    Deze prent heeft me van begin tot eind weten boeien, ik kan hem ten zeerste aanbevelen.
    En nog een pluspunt op de DVD, er staat een prima DTS 5. 1 geluid op waarbij het vooral lijkt alsof de trein door de kamer denderd.

Figurant
    7 van de 10 sterren

Standaard

Zeer zeker de moeite waard om te kijken, voelbare spanning na 30 min. afwachten die daarna voortduurt tot het eind. Alleen de scene waarin Jessie zich belaagd voelt door Carlos komt op mij als onwaarschijnlijk over, zeer zeker haar reactie. Ik wil niet te veel verraden voor degene die nog wil kijken dus laat ik het hierbij..

Producent nieuwsfilm1dct's schermafbeelding
    9 van de 10 sterren

Standaard

Echt spannend thriller

Figurant
    8 van de 10 sterren

Standaard

Mooie film. Begint aarzelend maar daarna is het een achtbaan met overwachte wendingen.

Crew
    10 van de 10 sterren

Standaard

Prachtige film met veel spanning die zeer goed opgebouwd wordt met een zeer verrassend laatste gedeelte. Uitstekend acteerwerk en een absolute aanrader.
    Laatst gewijzigd door meuh; 17 November 2009 om 09:49 Reden: tikfout

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten