Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Leuk helemaal Toy Story maar toch zie ik liever een compleet nieuw verhaal en nieuwe personages waar pixar zo sterk in is. Dus ik heb liever geen derde toy story
Fantastisch
Het is toch niet zo vreemd, dat Andy als hij op kamers gaat zijn speelgoed op een kinderdagverblijf dumpt. Ik vertrouw volkomen dat Pixar het zo brengt, dat het 'geloofwaardig' is.
Ik heb al een trailer gezien en die is best leuk maar die brengt wel niet veel nieuws onder de zon. Dit de de HD trailer.
Laatst gewijzigd door Man with Rock; 30 May 2009 om 10:37
De trailer is nu online, je hoeft niet naar youTube te surfen!![]()
"You didn't have a bad experience with tequila, you had an experience with bad tequila!" : tequilatown
Ik vrees het ergste, maar ik hoop het natuurlijk niet (van deze uitspraak krijg ik waarschijnlijk toch wel spijt, aangezien we het hier over Pixar hebben)
Laatst gewijzigd door moviemick; 06 June 2009 om 00:41
Dat is het hem nou juit BartAndy wordt te oud en brengt ze daarom naar een kinderdagverblijf
![]()
Ik had ook zo m'n twijfels bij het idee maar zag net de gloednieuwe trailer en zie het helemaal zitten. In de trailer zieje dat de bende speeldgoed in de crèsh terrecht komt en het komt leuk en vernieuwend over en je krijgt meteen het gevoel alsof deze film alland bestaat. Dus dat beloofd! Met wel in het achterhoofd dit is een nieuwe toy story maar het is een pixar.
De nieuweste trailer toont veel maar nodgit uit en Pixar zal bewijzen dat ze het kunnen...