The Troll Hunter (2010) Noorse 'fake' documentaire waarin een camperaploeg op het spoor komt van dodelijke trollen in het wild

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (4 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
    Producent S(t)inger's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meuh Bekijk bericht
    Vooralsnog lijkt het erop dat Universal Pictures International de film april 2011 in de Nederlandse bioscopen gaat uitbrengen. De precieze releasedatum is nog onbekend.

Dat hou ik in de gaten! Voorlopig is de enige UPI-film die april staat aangekondigd Thor 3D.

Producent Tarkus's schermafbeelding
    2 van de 10 sterren

Standaard

Voor mij was dit toch een flinke tegenvaller. Had een goed opgebouwd verhaal verwacht en krijg een film die er uit ziet als een slechte documentaire.
    Dat de film ook als komedie aanzien wordt kan ik nog begrijpen, maar ik heb er zelden mee kunnen lachen.
    Het laatste kwartier van de film vond ik nog het indrukwekkendste, wat de trollen betreft.
    Lage score dus, die dan hoofdzakelijk nog te danken is aan de locatie, de mooie Noorse Fjorden.

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Tarkus... je denkt dat je er iets van kent maar dat is niet zo. Al veel zucht ik soms bij jou reacties dat ik er medelijden van krijg. Deze film is wel degelijk netjes opgebouwd en is eerder een mocumentary. De chemie van de personages werkt zeer goed en de film boeit z'n volle speelduur. Erg leuk en spannend. 8/10

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten