mooie tekenfilm
mooie tekenfilm
Een leuke animatie voor jong en oud.
Leuke film, mooie achtergronden, personages iets minder.
Muziek is erg leuk en de stemmen zijn ook goed gecast.
Leuk en grappig en goed gemaakte comic ferfelming. Het is toch vreemd dat het verhaal van dit eenzame man ons facineerd.
Eindelijk terug een echte Disney-film die zeker in de smaak zal vallen bij velen. Iedereen is vertrouwd met het thema en de wondermooie tekeningen en speelse karakters van de personages spreken tot de verbeelding. Meestal is de komische leidfiguur een lief, klein grappig beestje maar ditmaal werd er gekozen voor een olifant en dat mist zijn effect zeker niet. En vermits alles verteld wordt vanuit de visie van de apin die Tarzan adopteerde, moet er zeker niet bij worden verteld dat er heel wat traantjes zullen vloeien.
muhaha ik was zo'n fan van tarzan vroeger... geweldig. het is een leuke film voor kinderen onder te 10, en als je natuurlijk van disney houd, het is een van de disney toppers
.....there's only one who can survive it.....
moooie tekenfilm en het is weer eens een disney film en die zijn meestal wel goed![]()
vooral het begin is mooi met die aap die tarzan vind.. das tog begin..uhw naja komt ook omdat de muziek erg mooi bij paste ..dat maakte de film mooi dat stukkie
en voor de rest wel leuke film hoor
goede disney temiste
![]()
ik vind het de mooiste disneyfilm die er is (op pirates of the caribbean na dan). Ik vind de muziek helemaal geweldig, ik ken bijna al die liedjes van tarzan van Phil Collins uit mijn kop!
groetjes Anne
Phil collins krijg ik kippenvel van!
Erg leuke film
Bij sommige stukejs huil je zowat!