Sbs 6 wil bij tv series als house en the mentalist om de 5 minuten korte reclameblokjes uitzenden,net als op de amerikaanse tv wat vind jij daarvan?
Sbs 6 wil bij tv series als house en the mentalist om de 5 minuten korte reclameblokjes uitzenden,net als op de amerikaanse tv wat vind jij daarvan?
Om heel eerlijk te zijn, kijk ik tv-series niet langer op de zenders. Ik kan die reclameblokken niet meer uitstaan. Wat wij in Nederland nodig hebben is TiVo. Een apparaat dat je favoriete programma's opneemt, zonder die vervelende reclameblokken.
Ik kijk zelden tv series op de Nederlandse tv, ik download liever. Voornaamste reden daarvoor zijn de reclameblokken. Ik vraag me af hoe zeer dit effect gaat hebben op de kijkcijfers. Veel mensen hebben geen alternatief en als ze een serie echt willen volgen gaan ze toch kijken.
een werkelijk onzalig idee
ik neem alles op wat ik wil zien, en dan doorspoelen als die reclames weer tevoorschijn komen
Niet slim, in USA worden de beste series al uitgezonden op zenders met "minder" reclame. Zal toch ook wel een reden hebben.
Bovendien zie ik het zo, als ik hier op de tv een serie zie die ik leuk vind, haal ik of de dvd, of de download binnen.
Scheelt ook weer in die steeds irritantere logo's.
Om niet eens te beginnen over die ronduit verschrikkelijke programma-aankondigingen (in beeld!) waar vooral SBS en RTL een handje van hebben.
zat gister the holiday op rtl 4 tekijken en ergerde me toen al aan de onwijs veel reclame blokken ertussen door, en dan heb ik toch liever dat als een reclame blok komt dat hij 5 min is dat dat er om de 5 min 1 reclame komt
![]()
Pain Is Temporary, Pride Is Forever !!
''Some of you may die, but that's a sacrifice I am willing to make''.
Gisteren(3-2) probeerde ik de nieuwe serie Flashpoint te volgen op SBS 6.
Maar halverwege de serie heb ik de tv op een andere zender gezet want door die vele reklame en reklame balken door de serie heen was er geen volgen aan.
Bij de mentalist is het soms ook erg iri die reclame grrrr
Daarom neem ik het altijd op en kijk het dan later en spoel de reclame door.
Laatst gewijzigd door filmfocusmember12840; 05 April 2009 om 10:32